arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

تهدید عجیب زلاتان: ۳۰۰ میلیون دلار و یک جزیره دارم؛ همه شما را می‌کشم!

زلاتان ابراهیموویچ در دوران حضورش در لوس آنجلس گلکسی و پس از یکی از شکست های تیمش، هم تیمی های خود را تهدید به قتل کرده بود!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ پس از جدایی از منچستریونایتد برای دو فصل به لوس آنجلس گلکسی رفت. او در این مدت نتوانست باعث قهرمانی تیمش در لیگ ام ال اس شود ولی توانست 53 گل به ثمر برساند و 15 پاس گل نیز بدهد.


در طول این دوران، او با بازیکنان تیم های مقابل تنش های بسیاری داشت اما گویا درون رختکن تیمش نیز باعث ایجاد جنجال شده بود.

زلاتان که زمستان گذشته به آث میلان برگشت، هم تیمی هایش در گلکسی را تهدید کرده بود که اگر به خودشان نیاید، آنها را خواهد کشت!

ژوائو پدرو هم تیمی سابق زلاتان در گلکسی در این رابطه گفت:« اکتبر 2018 بازی با هوستون را 2-3 باختیم و تا رده 13 کنفرانس غرب سقوط کردیم. شانس زیادی برای راهیابی به پلی آف نداشتیم و زلاتان از این قضیه خیلی عصبانی بود.

او درون رختکن خطاب به همه گفت که اگر اینجا هستید تا به ساحل بروید یا در هالیوود قدم بزنید، به من بگویید. من 300 میلیون دلار در حسابم دارم و یک جزیره نیز به نام من است. به گلکسی برای این چیزها نیامده ام. هر کسی چیزی به من بگوید، او را می کشم.»

 

اظهارات زلاتان در دوران حضورش در گلکسی نیز معمولا بازتاب زیادی پیدا می کرد.

برای مثال او در یکی از مصاحبه های خود و زمانی که شایعات جدایی اش داغ بود به خبرنگاران گفت:« مسئله پول نیست. من هنوز دو ماه دیگر قرارداد دارم. باید ببینیم چه رخ خواهد داد. اگر من بمانم، آنوقت رقابت های MLS خوب است زیرا همه دنیا آن را تماشا می کنند. اگر نمانم، کسی ام ال اس را به یاد نخواهد داشت.»

 

ستاره سوئدی در پیام خداحافظی خود از گلکسی توئیت کرده بود:« من به اینجا آمدم، ام ال اس را دیدم و به تسخیر درآوردم، ممنونم از لس آنجلس گلکسی که یک بار دیگر اجازه داد احساس کنم که هنوز سرپا هستم. شما زلاتان خواستید، من به شما زلاتان دادم، حالا برگردید و بیس‌بال تماشا کنید»

 

زلاتان در 655 دقیقه بازی برای میلان سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. گفته می شود او در پایان فصل از میلان نیز جدا می شود.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان