arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

روایت ظریف از رایزنی های فشرده ایران در مورد سوریه، یمن و افغانستان

وزیر خارجه در توئیتی به تشریح تلاش‌های ایران در راستای برقراری صلح در منطقه و مبارزه با تروریسم از جمله رایزنی‌های امروزش در سوریه و اقدامات نمایندگان ایران در خصوص اوضاع افغانستان و یمن پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که امروز (دوشنبه) در رأس یک هیأت سیاسی و به منظور گفتگو با مقامات سوریه به دمشق سفر کرد، در توئیتی با انتشار تصاویری از دیدارهایش با مقامات سوریه به تشریح تلاش‌های ایران در راستای برقراری صلح در منطقه و مبارزه با تروریسم پرداخت و نوشت: تلاش‌های ما (ایران) در راستای برقراری صلح در منطقه و مبارزه با تروریسم: امروز با بشار اسد رئیس جمهور و ولید المعلم وزیر خارجه سوریه پیش از برگزاری کنفرانس ویدیویی وزرای خارجه روند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) ملاقات کردم.

وی نوشت: در خصوص افغانستان نیز نماینده ویژه با همه طرف‌ها در کابل در روز‌های اخیر ملاقات کرد و در مورد یمن نیز نماینده ویژه ما با سازمان ملل و یمنی‌ها برای پایان دادن به رنج کنونی در حال همکاری است.

وزیر خارجه ایران امروز (دوشنبه) در دمشق با بشار الاسد رئیس جمهور و ولید المعلم وزیر خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.

از سوی دیگر محمدابراهیم طاهریان‌فرد نماینده ویژه وزیر خارجه در امور افغانستان دیروز و امروز در کابل با مقامات افغانستان درباره اختلافات سیاسی کنونی در این کشور و صلح و ثبات در افغانستان به گفتگو پرداخت.

توئیت ظریف از تلاش‌های ایران در راستای برقراری صلح در منطقه و مبارزه با تروریسم

منبع: فارس
نظرات بینندگان