arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

لیگ های دو کشور اروپایی، خردادماه از سر گرفته می شود

مسئولان برگزاری رقابت های فوتبال در کشورهای لهستان و سوئد، زمان ازسرگیری این رقابت ها را اعلام کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئولان برگزاری رقابت های فوتبال در کشورهای لهستان و سوئد، زمان ازسرگیری این رقابت ها را اعلام کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، اتحادیه فوتبال لهستان در مورد تاریخ از سرگیری مسابقاتش تصمیم گرفت. براساس وب سایت رسمی این سازمان، مسابقات از ۳۰ می از سر گرفته می شود.

برنامه ریزی شده است که این مسابقات پس از ۳۰ ژوئن به پایان برسد. در این دوره، بازی های باقیمانده از مرحله دوم و پلی آف برگزار می شود. همچنین بازیهای به تعویق افتاده جام حذفی لهستان در تاریخ ۲۷ ماه می برگزار می شود. پس از این، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی لهستان در ۱۳ مارس به دلیل همه گیری ویروس کرونا که کشورهای زیادی را در اروپا درگیر خودش کرده است، به حالت تعلیق درآمد. براساس آخرین داده ها ، تقریباً ۱۰ هزار مورد COVID-۱۹ در کشور لهستان ثبت شده است و در نتیجه آن ۴۰۱ نفر جان باختند ، تقریبا یک هزار و سیصد نفر بهبود یافتند.

همچنین مسابقات لیگ سوئد نیز از اواسط ژوئن برگزار می شود. این خبر در وب سایت رسمی مسابقات لیگ سوئد درج شده است. مسئولان فوتبال در کشور سوئد در تلاشند تا فصل را در تاریخ ۱۴ ژوئن یا حدوداً یک هفته بعد از این تاریخ آغاز کنند. این خبر قبلاً به باشگاهها اعلام شده است که با این تاریخ موافقت کرده اند و تمریناتشان را شروع کردند.

این لیگ در نظر دارد رقابت های قهرمانی را با حضور تماشاگران روی سکوها آغاز کند اما در عین حال دائما بر پیشرفت اوضاع نظارت دارد. براساس آخرین اطلاعات در سوئد بیش از ۱۵ هزار مورد COVID-۱۹ ثبت شده است.

نظرات بینندگان