arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

وزیر کابینه انگلیس: بوریس جانسون به ‌زودی دوباره کار خود را آغاز می‌کند

وزیر ایرلند شمالی امروز (پنج‌شنبه) گفت، نخست‌وزیر انگلیس به خوبی مراحل بهبودی از پیچیدگی‌های کووید-۱۹ را طی می‌کند و به زودی دوباره کارش را آغاز می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ایرلند شمالی امروز (پنج‌شنبه) گفت، نخست‌وزیر انگلیس به خوبی مراحل بهبودی از پیچیدگی‌های کووید-۱۹ را طی می‌کند و به زودی دوباره کارش را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، براندون لوئیس، وزیر ایرلند شمالی به اسکای نیوز گفت: او در حال حاضر هم که مراحل بهبودی را طی می‌کند، همان کاری را انجام می‌دهد که ما از مردم سراسر این کشور درخواست می‌کنیم. او توصیه متخصصان پزشک را انجام می‌دهد و همان طور عمل می‌کند که از او خواسته شده است.

این مقام افزود: مشتاق هستیم که او با انرژی کامل و کنترل کامل به عنوان نخست‌وزیر کشور بازگردد. اطمینان دارم که این امر به زودی انجام می‌شود و او بسیار مشتاق است تا به محل کارش بازگردد اما همچنین معتقدم که او کار درستی انجام می‌دهد.

جانسون که از اواخر مارس به علت مثبت بودن تست کرونا در خانه و تحت قرنطینه شخصی قرار داشت، عصر پنجم آوریل با وخیم شدن حالش به بیمارستان سنت توماس لندن منتقل شد و یک روز بعد، یعنی دوشنبه ششم آوریل، به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان فرستاده شد.

نخست‌وزیر انگلیس سرانجام با بهبودی نسبی به بخش عمومی انتقال یافت، اما همچنان در بیمارستان و تحت نظر پزشکان باقی مانده بود. از زمان بستری شدن جانسون در بخش آی‌سی‌یو، دامنیک راب، وزیر خارجه مسئولیت اداره دولت را در دست گرفته است. جانسون در تاریخ ۱۲ آوریل از بیمارستان مرخص شد اما هنوز فعالیت کاری خودش را آغاز نکرده است.

نظرات بینندگان