arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

وام یک میلیون تومانی کرونا واریز شد / کسانی که وام کرونا نگرفتند چه کنند؟

صبح امروز وام یک میلیون تومانی کرونا که پیش از این دولت وعده آن را داده بود، به حساب بیش از ۱۷٫۲ میلیون سرپرست خانوار واریز شد. اما از میان آنها که هنوز این وام را نگرفته‌اند، کسانی که تا هفته آینده، (هفتم اردیبهشت ماه) کدملی خود را ارسال می‌کنند، پنجشنبه هفته آینده وام خود را دریافت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صبح امروز وام یک میلیون تومانی کرونا که پیش از این دولت وعده آن را داده بود، به حساب بیش از ۱۷٫۲ میلیون سرپرست خانوار واریز شد. اما آنها که هنوز وام کرونا را نگرفته‌اند، چه کنند؟

شب گذشته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: ساس آماری که به بنده داده‌اند تا امروز تعداد ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تایید شده‌اند، بنابراین فردا ۱۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد. همچنین برای کسانی که به تدریج اطلاعات‌شان را ارسال کنند تا پنج شنبه هفته آینده واریز خواهد شد.

به نظر می‌رسد تمام کسانی که پیامک کد ملی را ارسال کرده‌اند مشمول دریافت این تسهیلات شده‌اند، روز گذشته وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لیست تعداد پیامک‌های دریافتی را که به سازمان هدفمندی تحویل داده شده را حدود ۱۷ میبیون و ۱۵۳ هزار اعلام کرد.

همچنین تعداد اقساط این وام ۳۰ ماه و هر قسط ۳۵ هزار تومان است که از تیر ماه امسال به طور خودکار از یارانه هر ماه خانوارهای دریافت کننده آن کسر می‌شود.

برای دریافت وام کرونا سرپرست خانوار باید کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودش است به شماره ۶۳۶۹ ارسال کند.

کسانی که تا هفته آینده، (هفتم اردیبهشت ماه) کدملی خود را ارسال می‌کنند، پنجشنبه هفته آینده وام خود را دریافت می‌کنند.

همچنین قرار است وام کرونا دو مرحله‌ای شود و برای برخی از خانوارها در نوبت دوم مبلغ دیگری بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان واریز خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

نظرات بینندگان