arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

بیل گیتس اعلام کرد:۳ هزار کارمند مایکروسافت در چین سر کار برگشتند

بیل گیتس در یک پست وبلاگی گفت که نیمی از کارمندان مایکروسافت در چین به سر کار بازگشتند. وی گفت که این اتفاق می‌تواند الگویی برای بازگشایی کسب و کار‌ها در سایر نقاط جهان باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیل گیتس در یک پست وبلاگی گفت که نیمی از کارمندان مایکروسافت در چین به سر کار بازگشتند. وی گفت که این اتفاق می‌تواند الگویی برای بازگشایی کسب و کار‌ها در سایر نقاط جهان باشد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بیل گیتس معتقد است مرحله بعدی همه گیری کرونا ویروس برای کشور‌های توسعه یافته در برخی از ماه‌های آینده رخ خواهد داد، یعنی زمانی که مشاغل مجدداً بازگشایی خواهند شد.


گیتس در یک پست جدید طولانی در وبلاگ خود از عملیات مایکروسافت در چین به عنوان نمونه‌ای از بازگشت جامعه به حالت عادی استفاده کرد. گیتس گفت: مایکروسافت نیمی از ۶، ۲۰۰ کارمند خود در چین را سر کار فرستاده است و این کارمندان موظف هستند ماسک بپوشند و از قوانین فاصله اجتماعی پیروی کنند. همچنین مایکروسافت در حال تهیه ضد عفونی کننده دست و تمیز کردن دفاتر خود با شدت بیشتری است.


گیتس نوشت: «قوانین مربوط به آنچه مجاز است باید بتدریج تغییر کند تا ببینیم سطح تماس تعداد موارد ابتلا را افزایش می‌دهد یا خیر. کشور‌های مختلف می‌توانند از کشور‌هایی که دارای سیستم آزمون قوی هستند یاد بگیرند تا هنگام بروز مشکلات از آن‌ها پیروی کنند.»


گیتس روز پنجشنبه نظرات خود را در مورد چگونگی استفاده از پیشرفت‌های علمی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و نحوه بازگشت جامعه به حالت عادی پس از همه گیری را منتشر کرد. وی نوآوری‌هایی را که فکر می‌کند برای غلبه بر شیوع بسیار مهم است مورد تأکید قرار داد و گفت: فکر می‌کند به تدریج اقتصاد‌ها می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.


گیتس گفت که اجتماعات بزرگی مانند مدارس باید باز باشند، در حالی که احتمالاً وقایع ورزشی نباید از سر گرفته شود. گیتس خاطرنشان کرد: صنایعی مانند رستوران‌ها نیز باید باز شوند، اما احتمالاً با مسائلی مواجه خواهند شد که شامل اختلال در زنجیره تأمین و چالش‌های حمل و نقل خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
چرا دروغ میگید؟
اصلا همچین یادداشتی وجود نداره
نظرات بینندگان