arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

شهرداری تهران: بوستان‌های جنگلی سرخه حصار و چیتگر همچنان تعطیل است

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: به دلیل جلوگیری از تجمع و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بوستان‌های جنگلی سرخه حصار و چیتگر تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل است و اگر قرار باشد این تعطیلی ادامه پیدا کند در نیمه اردیبهشت ما نسبت به اجرای آن تصمیم گیری می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدعلی مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر تعطیلی بوستان‌های جنگلی سرخه حصار و چیتگر تا پانزدهم اردیبهشت ماه، گفت: بوستان‌های جنگلی سرخه حصار و چیتگر به دلیل جنگلی بودن و مساحت بالا این بستر را برای شهروندان فراهم می‌کند تا با وسیله شخصی خود به آنجا مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران افزود: به دلیل جلوگیری از تجمع و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بوستان‌های جنگلی سرخه حصار و چیتگر تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل است و اگر قرار باشد این تعطیلی ادامه پیدا کند در نیمه اردیبهشت ما نسبت به اجرای آن تصمیم گیری می‌شود.

مختاری تصریح کرد: با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور بازگشایی بوستان‌های پایتخت تمامی بوستان‌های پایتخت از دو روز گذشته به روی شهروندان باز و تنها دو بوستان جنگلی چیتگر و سرخه‌حصار تعطیل است.

نظرات بینندگان