arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

درگذشت یک پزشک در اصفهان به دلیل کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سعید حقیقی متخصص طب اورژانس در بیمارستان‌های شاهین‌شهر و خمینی‌شهر پس از یک هفته مبارزه با بیماری کرونا به جمع شهیدان خدمت و مدافع سلامت پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سعید حقیقی متخصص طب اورژانس در بیمارستان‌های شاهین‌شهر و خمینی‌شهر پس از یک هفته مبارزه با بیماری کرونا به جمع شهیدان خدمت و مدافع سلامت پیوست.

آرش نجیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پزشک متعهد در چند روز اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری بود.

وی خاطرنشان کرد: سعید حقیقی در بیمارستان‌های گلدیس شاهین‌شهر و اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر فعالیت می‌کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: تاکنون دست‌کم ۱۹۰ نفر از کادر درمانی و پرستاری بیمارستان‌ها و ۶۰ نفر از شبکه‌های بهداشت استان که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند به بیماری کرونا مبتلا شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با صدور پیامی گفت: " جناب دکتر سعید حقیقی عزیز متخصص طب اورژانس پس از جهادی ناب در دفاع از سلامت هم میهنان به خیل شهدای عرصه سلامت کشور پیوست. خوشا به حال این عزیز که با رویت اولین نشانه های بیماری از ابتدای بحران اخیر کشور تمام قد در جبهه دفاع از سلامت هم وطنان خود ایستاد و گوی سبقت را از سایرین ربود و مصداق آیه شریفه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه به رستگاری و پیروزی بزرگ دست یافت".

بهروز کلیدری افزود: " خبر آسمانی شدن پزشک با اخلاق و صبور و متعهد از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جناب دکتر سعید حقیقی عزیز موجب تاثر فراوان خانواده سلامت استان گردید" .

حدود ۲۰ هزار نفر در استان اصفهان در گروه‌های مختلف نظام سلامت، بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند.

تاکنون بیش از ۸۷ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

نظرات بینندگان