arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

۴ بوستان جنگلی تهران تا ١۵ اردیبهشت تعطیل است

بوستان‌های پایتخت از روز پنج شنبه -۲۸ فروردین- به روی شهروندان باز شدند، اما به دستور معاونت خدمات شهری شهرداری تهران چهار بوستان جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی تا ١۵ اردیبهشت سال جاری همچنان بسته هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران درباره آخرین وضعیت بازگشایی بوستان های پایتخت که از هفتم فروردین به دنبال دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده بودند، گفت: در حال حاضر تمام بوستان های پایتخت به استثنای بوستان های جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی به روی شهروندان تهرانی باز هستند.

او با بیان اینکه این چهار بوستان جنگلی به دلیل مساحت زیاد و امکان تردد بالا به دستور معاونت خدمات شهری شهرداری تهران همچنان بسته است، عنوان کرد:این بوستان ها قابلیت تردد با خودرو را دارند و کنترل آنها دشوار است. این امکان وجود دارد که تجمعات در این بوستان ها بیش از سایر بوستان های شهر تهران باشد.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با تاکید بر اینکه چهار بوستان یاد شده تا ١۵ اردیبهشت ماه سال جاری تعطیل خواهند بود، اضافه کرد: با بازگشایی بوستان های پایتخت شاهد استقبال گسترده شهروندان بودیم این در حالی است که رعایت فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا الزامی است. پروتکل های ورزات بهداشت در سطح بوستان‌ها به شهروندان اعلام شده و از آنها درخواست داریم که از تجمع در بوستان‌ها خودداری کنند.

مختاری با اشاره به اینکه بوستان های پایتخت روزانه سه بار ضدعفونی می شوند، عنوان کرد: زمین بازی کودکان، محل اسکان کارگران فضای سبز، زمین های بدن سازی و ورزش و مبلمان پارک ها از این قاعده مستثنی نیستند. همچنین پروتکل های مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا از طریق بلندگوهای تعبیه شده در بوستان‌ها به طور مداوم اعلام می شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان