arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

تهران، صدرنشین مسافرت‌های بین‌استانی طی ۲۴ گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افزایش دو درصدی تردد وسائل نقلیه مختلف در جاده‌های مواصلاتی بین استانی طی ۲۴ ساعت روز گذشته نسبت به روز جمعه خبر داد و گفت: تهران با افزایش ۲۷ درصدی تردد بیشترین رشد را در میان استان‌های دیگر داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی‌اکبر آشوری، اظهار کرد: براساس آخرین آمارهای دریافت شده، کل تردد در جاده‌های مواصلاتی بین استانی طی ۲۴ ساعت روز گذشته یک میلیون و ۵۸۸ هزار وسیله نقلیه بوده است که نسبت به روز گذشته دو درصد افزایش یافته اما نسبت به روز مشابه سال گذشته ۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مجموع ورود و خروج وسائل نقلیه مختلف برای استان تهران در ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری بیش از ۵۲۱ هزار وسیله نقلیه بوده است که این میزان تردد و ورود و خروج ۲۷ درصد بیشتر از روز جمعه بوده و یک درصد رشد را نسبت به روز مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

باز بودن جاده‌های شمال و کاهش تردد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمالی کشور و آخرین وضعیت ترددهای این محورها اظهار کرد: محورهای شمالی کشور در حال حاضر تردد روانی دارند که شامل چالوس، هراز، فیروزکوه و اتوبان قزوین – رشت است. آخرین آمارهای تردد نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت روز گذشته ۹۷ دستگاه وسیله نقلیه از محورهای ورودی و خروجی استان مازندران عبور کرده‌اند که نسبت به روز جمعه ۱۶ درصد و نسبت به روز مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی گفت: محورهای مواصلاتی استان گیلان نیز با وضعیتی مشابه استان مازندران مواجه شده‌اند؛ به گونه‌ای که طی روز گذشته ۶۴ هزار دستگاه وسیله نقلیه مختلف در این محورها تردد داشته‌اند که نسبت به روز قبل دو درصد کاهش داشته و نسبت به روز مشابه سال قبل ۴۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان