arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

معاون رئیس جمهور: امسال ۴۰ هزار نفر در دستگاه‌های دولتی استخدام می‌شوند

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: امسال برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی داشته ایم و بیش از ۴۰ هزار نفر در این نهاد‌ها استخدام خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جمشید انصاری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در ارومیه افزود: این ظرفیت با توجه به نیاز اعلامی دستگاه‌های اجرایی برای نیروی انسانی پیش‌بینی شده که اقدامات تکمیلی آن در ماه‌های آتی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا، بر اساس اقدامات مقابله‌ای خوبی که انجام گرفته، پیش‌بینی می‌شود آزمون استخدامی در تابستان امسال با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از پنج هزار خدمت دولت به مردم احصا شده که از این تعداد بیش از ۲ هزار خدمت در حوزه اقتصاد و کسب و کار است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد ویژه کاهش مجوز‌ها متشکل از نمایندگان سه قوه بیان کرد: در این کمیته تعداد قابل توجهی از مجوز‌ها برای سرعت‌بخشی به فعالیت‌های اقتصادی باطل شد.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه متناسب با فعالیت‌های جدید مجوز‌های جدید نیز تعریف می‌شود، افزود: برنامه ریزی شده تا مجوزها، تکراری و غیرضروری نباشد و خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نشود.

انصاری، روان‌سازی و تسهیل کسب و کار‌ها را از جمله سیاست‌های جدی سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد.

جمشید انصاری برای بررسی وضعیت فعالیت‌های حوزه اقتصاد مقاومتی، سفری یکروزه به آذربایجان غربی داشته است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان