arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

زالی: کاهش ۵ درصدی بیماران بستری و مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته در تمامی شاخص‌ها نظیر بستری بیماران در بخش‌های عادی و ویژه و همچنین مراجعه به بیمارستان‌های تهران کاهش ۵ درصدی را شاهد بوده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفتگو با شبکه خبر گفت: بررسی آمار‌ها نشان می‌دهد که در ظرف مدت ۲۴ ساعت گذشته شاهد بهبود کلیه شاخص‌های مرتبط با بیماری کرونا در تهران هستیم.

وی افزود: در این مدت ۶۷۰ نفر از بیمراان مبتلا به کرونا از بیمارستان‌ها با حال عمومی خوب ترخیص شده اند که نشان از تلاش همکاران ما است و از این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

زالی خاطرنشان کرد: در زمینه بیماران بستری و همچنین مراجعه به بیمارستان‌ها و به طور کلی همه شاخص‌های مرتبط با بیمرای کرونا با کاهش ۵ درصدی روبرو بودیم و سیر نزولی ما در روز‌های اخیر امروز هم حفظ شده است و امیدواریم همچنان این روند نزولی ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: باید مردم با افزایش ملاحضات بهداشتی و تأکید بر رعایت بهداشت فردی تلاش کنند که شرایط روز به روز بهتر از گذشته شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران تصریح کرد: همچنان به شهروندان تذکر می‌دهیم که بهتر است در خانه‌ها بمانند و از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

زالی افزود: هنوز فضای شهر برای افراد سالمند و کسانی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند و دارو‌های خاص مصرف می‌کنند فضای سالمی نبوده و این افراد باید راهبرد در خانه بمانیم را رعایت کنند.

وی گفت: اگر افرادی مجبور هستند که در بیرون از منزل فعالیت کاری خود را ادامه دهند بهتر است در بازگشت به منزل در مدخل منزل لباس‌های خود را تعویض کرده و اگر برای‌شان امکان دارد حتما استحمام کنند تا به این ترتیب در حفظ سلامتی اعضای خانواده خود سهیم باشند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان