arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:فعالیت های ایران خودرو مصداق عملی جهش تولید است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:فعالیت های ایران خودرو مصداق عملی جهش تولید است
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز مجموعه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در مجموعه ایران خودرو را مصداق عینی و عملی تلاش برای تحقق شعارهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رونق و جهش تولید دانست.

به گزارش ایکوپرس؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین افتتاح خط تولید محصولات جدید شرکت ایدم تبریز برای بکارگیری در تولیدات مجموعه ایران خودرو گفت: گزارشات ارائه شده توسط مدیرعامل این گروه خودروسازی حاکی از برنامه ریزی و هدف گذاری اصولی در حوزه تولید خودرو است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و لزوم تلاش عمومی برای تحقق آن خاطر نشان کرد: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای توجه به تولید داخل و بهره گیری از توان داخلی برای رفع نیازهای کشور در شرایط تحریمی فعلی از مصداق های عملی برای تحقق شعار رونق و جهش تولید است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از این اقدامات تاکید کرد: امیدواریم از ظرفیت های استان و بویژه تبریز در حوزه صنعت و وجود شرکت های تخصصی و با سابقه ای مانند ایدم، چرخشگر و نظایر آنها در راستای توسعه فعالیت های منطقه ای مجموعه ایران خودرو در قالب شرکت هایی چون ایران خودرو تبریز بهره گرفته شود که این مهم نیازمند توجه مسئولان و نمایندگان استانی و حمایت بیش از پیش وزارت صمت است.
نظرات بینندگان