arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

زمان از سرگیری مسابقات لالیگا مشخص شد / آغاز تمرینات از هفته جاری، شروع مسابقات از خرداد

خاویر تباس رئیس لالیگا رئیس لالیگا در یک مصاحبه اعلام کرد که تیم‌های حاضر در این لیگ از هفته پیش رو تمرینات خود را از سر خواهند گرفت و پیش بینی می‌شود که رقابت‌ها نیز از ماه ژوئن (خرداد) پیگیری شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حدود دو ماه از آخرین فوتبالی که در چارچوب رقابت‌های لالیگا برگزار شد، می‌گذرد چرا که شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور اسپانیا باعث شده مسابقات ورزشی از جمله فوتبال به حالت تعلیق در بیاید.

طی روز‌های گذشته لیگ کشور‌های فرانسه، هلند و بلژیک به حالت تعلیق درآمد؛ موضوعی که باعث شد شایعاتی در رابطه با احتمال لغو کامل مسابقات در سایر لیگ‌ها از جمله لالیگا به گوش برسد؛ نظریه‌ای که البته حالا با اعلام رئیس لالیگا یعنی خاویر تباس کاملاً منتفی شده است.

رئیس لالیگا در یک مصاحبه اعلام کرد که تیم‌های حاضر در این لیگ از هفته پیش رو تمرینات خود را از سر خواهند گرفت و پیش بینی می‌شود که رقابت‌ها نیز از ماه ژوئن پیگیری شود. خاویر تباس در این باره گفت: " ما برای ازسرگیری رقابت‌های لالیگا از یک پروتکل جامع برای حفظ سلامتی پیروی خواهیم کرد. ما امیدواریم کرد ماه ژوئن دوباره مسابقات از سر گرفته شود و بتوانیم در تابستان فصل ۲۰-۲۰۱۹ را به پایان برسانیم. تمرینات از هفته پیش رو پیگیری خواهد شد و تمام بازیکنان قبل از بازگشت به تمرینات در مورد تست قرار خواهند گرفت. "

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان