arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

هیچ کانال یا صفحه قانونی در تلگرام و اینستاگرام برای آموزش بورس وجود ندارد

رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: هیچ کانال یا صفحه قانونی در تلگرام و اینستاگرام برای آموزش بورس و اطلاعات مربوط به این موضوع وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: هیچ کانال یا صفحه قانونی در تلگرام و اینستاگرام برای آموزش بورس و اطلاعات مربوط به این موضوع وجود ندارد.

 «سرهنگ محمد علی رجبی» رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا گفت: در روزهای اخیر شاهد هستیم که حجم معاملات بورس افزایش پیدا کرده است و رغبت بسیار زیادی برای مردم ایجاد شده است که در بورس سرمایه‌گذاری کنند، معمولا وقتی در یک حوزه‌ای فضا جذابیت پیدا می‌کند مجرمان و کلاهبرداران در این حوزه فعال شده و سعی می‌کنند از فضای بوجود آمده برای رسیدن به برنامه‌های خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در پلیس فتا رصد شده است بحث افزایش فعالیت کانال‌ها و صفحاتی در فضای مجازی تحت عنوان فروش سیگنال یا سرمایه‌گذاری در بورس فعالیت می‌کنند این کانال‌ها و صفحات سعی می کنند اعتماد مردم را جلب کرده و سرمایه‌هایی از مردم گرفته و با هدایت این سرمایه‌ها توسط خودشان و یا هدایت مردم به سمت خرید یک سری از سهام‌‌های خاص اقداماتی را انجام داده که در تاثیرگذاری در بازار بورس منتهی شود و یا کلاهبرداری و سرقت اطلاعات افراد از این طریق انجام شود.

رئیس مرکز پیشگیری پلیس فتا تاکید کرد: هیچ کانال یا صفحه قانونی در تلگرام و اینستاگرام برای آموزش بورس و اطلاعات مربوط به این موضوع وجود ندارد.تازه وارد‌های بورس حتما برای فعالیت در بورس به توصیه‌های اقتصادی متخصصان گوش کنند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان