arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹

قیمت طلا، سکه / امروز ۱ خرداد ۱۳۹۹

بازار طلا، سکه امروز خلاف روند افزایشی روز گذشته، در حالی آغاز به کار کردند که شاهد افت نسبی قیمت ها هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه امروز خلاف روند افزایشی روز گذشته، در حالی آغاز به کار کردند که شاهد افت نسبی قیمت ها هستند.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۵۲ (یک هزار و هفتصد و پنجاه و دو ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۲۱ می ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۸۳ درصدی به ۱,۷۳۸ (یک هزار و هفتصد و سی و هشت ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۴۰,۶۰۰ (هفتصد و چهل هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۲۴ درصدی، از ۹۸۹,۹۰۰ (نهصد و هشتاد و نه هزار و نهصد ) تومان به ۹۸۷,۵۰۰ (نهصد و هشتاد و هفت هزار و پانصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۲۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۲۰۴,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و چهار هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
امروز قیمت سکه در بازار تهران، به ۷,۵۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۶ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۷,۴۶۳,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد و شصت و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۶۵ درصدی داشته است.

 

نظرات بینندگان