arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹

«کولاک» منتظر پروانه نمایش/ «قاچاق» از اکران آنلاین دلسردمان کرد

هوشنگ درویش‌پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کولاک» عنوان کرد که فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده و منتظر دریافت پروانه نمایش این اثر هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هوشنگ درویش‌پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کولاک» عنوان کرد که فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده و منتظر دریافت پروانه نمایش این اثر هستند.

هوشنگ درویش پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کولاک» درباره آخرین وضعیت این فیلم  گفت: فیلمبرداری «کولاک» به کارگردانی رامتین کوچکی چندی پیش به پایان رسید و ما برای آن درخواست پروانه نمایش کرده‌ایم اما به ماجراهای شیوع کرونا برخوردیم و قرار شد بعد از عید فطر این مجوز را دریافت کنیم.

درویش‌پور درباره این فیلم توضیح داد: فیلم «کولاک» روایتگر زندگی زن ترک است که به گیلان مهاجرت می‌کند. در آنجا با جوانی که صیادی می‌کند همکاری و به این گونه امرار معاش می‌کند اما این جوان در طوفان غرق می‌شود و این زن تنها می‌ماند.

وی افزود: من و رامتین کوچکی حدود ۱۰ سال است که با یکدیگر همکاری داریم. او مستندساز و کلیپ ساز است و کارهای خوبی از او دیده بودم به همین دلیل تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفتیم.

درویش پور در پایان بیان کرد: ما در نظر داریم پیش از اکران عمومی، «کولاک» را در جشنواره‌های خارجی به نمایش بگذاریم البته در حال حاضر هم شرایط کرونایی اجازه اکران این اثر را نمی‌دهد. به نمایش آنلاین آن هم فکر نکرده‌ایم چون تجربه قاچاق فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ما را دلسرد کرد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: هوشنگ درویش پور، مدیر تولید: روزبه رحمانیان، تدوین: علی ژکان، صدابردار: شهریار عادلی، گریم: مجید ادراکی، بازیگران: معصومه مختارزاد، رضا سمیع پور، محمد محبوبی، مهسا پورنیازی، مرتضی جهانی، رضا حقیقی، شیرین محسنی، علیرضا چولابی و نوجوان هنرمند: سهند آقایی

منبع: مهر
نظرات بینندگان