arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹

مرگ ۱۳۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

منابع دولتی در ایتالیا از فوت ۱۳۰ نفر دیگر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند. با احتساب آمار‌های مربوط به ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون به بیش از ۳۲۵۰۰ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش الجزیره، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در این کشور جان باخته‌اند.

به گزارش تسنیم، با احتساب آمار‌های مربوط به ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون به بیش از ۳۲۵۰۰ نفر رسیده است.

ایتالیا از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ رتبه سوم جهان -پس از آمریکا و انگلیس- را به خود اختصاص داده است.

روز یکشنبه آمار مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایتالیا برای اولین بار از اوایل ماه مارس (اواسط اسفندماه) به کمتر از ۱۰۰ نفر در یک شبانه‌روز رسید، اما این رکورد مثبت دوام چندانی نداشته و پس از آن آمار روزانه قربانیان کرونا در ایتالیا بار دیگر سه‌رقمی شده است؛ هرچند با توجه به کاهش قابل‌توجه آمار مبتلایانی که به دلیل وخامت شرایطشان تحت مراقبت‌های ویژه هستند، انتظار می‌رود طی روز‌های آینده آمار روزانه مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در ایتالیا دوباره به کمتر از ۱۰۰ نفر برسد.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر ۲۲۸ هزار نفر اعلام کرده است که حال ۵۹۵ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۲ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایتالیا به ثبت رسیده است. در واقع برای دهمین روز متوالی تعداد موارد روزانه ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور کمتر از ۱۰۰۰ مورد بوده است.

نظرات بینندگان