arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹

لایو خبر - ۳ خرداد ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت خوروهای سایپا، خرداد ۹۹
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۵
جلسه تصمیم گیری برای قیمت گذاری نهایی خودرو‌ها امروز (شنبه سوم خرداد) برگزار شد. در این جلسه قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد.
زالی: گروه‌های پرخطر از حضور در محل‌های شلوغ برای اقامه نماز عید فطر بپرهیزند / ۱۵۹ مورد ابتلای جدید در تهران
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۵
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در روز عید، نسبت به لزوم خودداری افراد پرمخاطره از حضور در محل‌های شلوغ برای اقامه این نماز تاکید کرد.
فردا، یکشنبه عید سعید فطر است
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۵
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا ۴ خرداد ۱۳۹۹ روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است
وزارت صمت: پیش ثبت نام خودرو از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود / روش‌های دیگر فروش خودرو از نیمه دوم خرداد به بعد
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۵
معاون امور صنایع وزارت صمت اعلام کرد: پیش ثبت نام ۲۵ هزار خودرو ساخت داخل، از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود و یک هفته ادامه دارد.
جزئیات بازگشایی درب‌های حرم مطهر امام رضا (ع) اعلام شد / صحن‌های حرم مطهر از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب بازگشایی خواهد شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۵
آستان قدس رضوی در اطلاعیه‌ای ساعات بازگشایی حرم مطهر و نکات ضروری که هنگام تشرف توسط زائران باید رعایت شود را اعلام کرد.
قطار مسافری همدان-مشهد از ریل خارج شد / آسیبی به مسافران وارد نشد
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۵
قطار مسافری همدان - مشهد دقایقی پیش در محدوده منطقه پرندک دچار حادثه شد که خوشبختانه تلفاتی نداشته است.
قیمت جدید ۴ محصول ایران خودرو اعلام شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۴
قیمت جدید ۴ محصول ایران خودرو برای فروش فوق العاده اعلام شد. فردا طرح فروش فوق العاده محصولات پرتیراژ ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و حذف سوداگری و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماه آغاز خواهد شد.
استاندار: از ۱۰ خرداد  ساعات اداری به روال قبل باز می‌گردد / تشکیل ستاد استانی معرفی شهدای خدمت در عرصه سلامت
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۴
استاندار تهران با اشاره به این که ساعت کاری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود از بازگشت ساعات اداری به روال قبل، از ۱۰ خردادماه خبر داد.
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت عید فطر
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۳
به‌مناسبت عید سعید فطر، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات ۳۷۲۱ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح موافقت کردند.
حمایت ⁧لاریجانی ⁩از ریاست مجلس ⁧ قالیباف؟
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۲
مصطفی فقیهی، در صفحه توییتر خود نوشت: منبعی مطلع به من گفت که ‏ «زمانی» مشاور علی لاریجانی با همه ظرفیت‌های او، به کمک قالیباف برای ریاست مجلس شتافته است.
بیانیه مشترک تولیت‌های آستان‌های مقدس درخصوص بازگشایی حرم‌ها از ۵ خردادماه / زائران جانماز، کتب ادعیه، قرآن شخصی به همراه داشته باشند
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۲
تولیت‌های آستان‌های مقدس کشور در خصوص بازگشایی حرم‌های مطهر از دوشنبه ۵ خردادماه بیانیه مشترک صادر کردند.
وزارت اقتصاد: واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت به حساب متقاضیان پس از ۲۴ ساعت
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۵

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه مشمولان سهام عدالت می‌توانند از سه‌شنبه ۳۰ درصد از سهام خود را در بانک‌ها بفروشند افزود: به محض فروش، روز بعد بر اساس تمهیدات اندیشیده شده وجه آن از طریق بانک‌ها به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

از خلیج فارس تا دریای کارائیب؛ جزئیاتی از تجارت بنزینی ایران با ونزوئلا و تنش جدید میان تهران و واشنگتن / گزارش الاخبار را بخوانید
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۲

طبق گزارشها، تعداد نفت کش‌های ایرانی دقیقا مشخص نیست و برخی پایگاه‌های خبری از جمله پایگاه وابسته به شرکت Tanker Trackers از وجود پنج نفت کش: FORTUNE، PETUNIA، FOREST، FAXON، CLAVEL؛ که حرکت خود را از بندر رجای در بندر عباس آغاز کرده اند، خبر دادند و ظاهرا محموله این نفت کش ها، بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ میلیون لیتر بنزین است. پیش بینی می‌شود که برخی از آن‌ها که از کانال سوئز عبور کرده اند، در تاریخ ۲۷ ماه جاری به ونزوئلا برسند.

روحانی خطاب به امیر قطر: اگر نفتکش های ما در دریای کارائیب یا در هر کجا از جهان از سوی آمریکایی ها دچار مشکل شوند متقابلا برای آنها مشکل بوجود خواهد آمد
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۷

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور روابط با کشور دوست و همسایه قطر را روابطی دوستانه و راهبردی دانست و تاکید کرد: نگاه ما به روابط با قطر بلند مدت و راهبردی بوده و به صورت مقطعی و کوتاه مدت نگاه نمی کنیم.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۳ خرداد ۱۳۹۹: ثبت ۱۸۶۹ مورد جدید ابتلا / مجموع جانباختگان به ۷۳۵۹ نفر رسید
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۹

جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۳ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۸۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

آموزش و پرورش: امتحانات پایه نهم باید حضوری برگزار ‌شود
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۴

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: مدارس باید امتحانات پایان ترم پایه نهم را براساس آیین نامه‌ها به صورت حضوری برگزار کنند و برگزاری امتحانات مجازی پایان ترم پایه نهم بر خلاف آیین نامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است و مجاز نیست.

مذاکرات مجازی ایران و آمریکا درباره افغانستان
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۴

معاون دبیرکل سازمان ملل این نشست مجازی را " یک اتفاق بی‌نظیر" در شرایطی توصیف کرد که کانال‌های مذاکراتی مستقیم بین مقامات آمریکایی و ایرانی بسته‌ شده‌اند.

ساعت ادارات: ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۳

رییس جمهوری گفت: همه کارمندان با رعایت مسائل بهداشتی (شنبه) دهم خردادماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به سرکار خود حاضر می شوند.

اماکن مقدس از فردا باز می‌شوند
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۳

رییس جمهوری با بیان اینکه اماکن مقدس از فردا باز می‌شوند افزود: مقرر شد اماکن مقدس یک ساعت بعد از طلوع آفتاب بازگشایی و یک ساعت قبل از غروب آفتاب بسته شود و از فردا صحن‌ها هم همزمان گشایش می‌یابد.

هوک: شانس رسیدن به توافق جدید با ایران افزایش یافته
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۷

برایان هوک مدعی شد: «ما می‌دانیم که ایران بدون فشار اقتصادی، انزوای دیپلماتیک و تهدید باورپذیر به بازدارندگی نظامی در جهت دفاع ما از منافعمان، پای میز مذاکره نخواهد آمد.» او مدعی شد که دولت ترامپ از تمامی این عوامل استفاده کرده و به همین دلیل شانس دولت او برای رسیدن به توافق جدید افزایش یافته است.

۵ نفت‌کش‌ ایرانی به نزدیکی دریای کارائیب رسیدند
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۶

خبرگزاری رویترز گزارش داد که پنج نفت‌کش ایرانی حامل بنزین برای ونزوئلا به نزدیکی دریای کارائیب رسیده‌اند. بر اساس ارزیابی نرم‌افزار ایکون شرکت «رفینیتو» که ویژه جمع‌آوری و تحلیل حرفه‌ای داده‌های مالی است، اولین نفت‌کش روز یکشنبه به ساحل ونزوئلا می‌رسد.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۵

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان