arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

حمایت دیوید بکهام از دختر کوچولوی فداکار

دیوید بکهام ستاره اسبق تیم منچستریونایتد و تیم ملی انگلستان در پیامی از دختر کوچولوی فداکاری که این روز‌ها بسیار مشهور شده است، حمایت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیوید بکهام ستاره اسبق تیم منچستریونایتد و تیم ملی انگلستان در پیامی از دختر کوچولوی فداکاری که این روز‌ها بسیار مشهور شده است، حمایت کرد.


به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، دیوید بکهام یک پیام پشتیبانی را به بتی لی آلیسون، نوه ستاره افسانه‌ای آرسنال ایان آلینسون فرستاد است. علت ارسال این پیام این است که این دختر کوچک هر روز سوار دوچرخه خود می‌شود تا بتواند برای بیماران و خانواده‌های آنان پول جمع کند.


به همین دلیل نیز بکهام در پیام ویدیویی ضبط شده، خطاب به وی گفت: «سلام بتی، من نمی‌توانم باور کنم که تو هر روز با آن دوچرخه کوچک مسافتی طولانی را رکاب می‌زنی تا با رفتار تحسین برانگیز خود پول جمع کنی. تو یک رفتار بسیار زیبا و درست داری و به تو تبریک می‌گویم. ادامه بده چرا که همه ما به تو افتخار می‌کنیم، تو خیلی بسیار عالی و شگفت انگیزی.


کارلا پیلسوارث مدیر بخش تامین مالی موسسه خیریه گاردن هاوس که بتی حمایت‌های مالی خود را به وی ارائه می‌کند در این خصوص می‌گوید: «ما به بتی لی افتخار می‌کنیم و سپاسگزار او هستیم که روزانه انرژی خود را برای کمک به جمع آوری پول برای بیماران و خانواده‌های آنان اختصاص می‌دهد. او کاری شگفت انگیز انجام داده است، همین که برای هدف خود یاد گرفته است سوار دوچرخه شود، الهام بخش هر فردی است که ممکن است به فکر راه‌هایی برای جمع آوری پول باشد.»

نظرات بینندگان