arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

لغو مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام (ره) / سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت زنده و خارج از حرم برگزار می‌شود

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی افزود: در مناطق سفید کشور با هماهنگی دستگاه های ذیربط می‌توانند مردم را به مساجد دعوت کنند و حداقل مراسمی را در حسینیه ها و مساجد داشته باشند و مردم سخنان رهبری را استماع کنند. تکلیف شد که برنامه صحبت های رهبری کماکان بصورت زنده و مستقیم اما خارج از حرم برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری در آخرین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برای احترام به سلامت مردم روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام مراسم نداریم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی افزود: تولیدات فرهنگی ما برای فضای مجازی به نقطه پایانی رسیده و از روز شنبه همه تولیدات فرهنگی را در اختیار مردم قرار می دهیم و امیدواریم بتوانیم خلائی که به وجود آمده را از طریق دیگری جبران کنیم.

وی افزود: در مناطق سفید کشور با هماهنگی دستگاه های ذیربط می‌توانند مردم را به مساجد دعوت کنند و حداقل مراسمی را در حسینیه ها و مساجد داشته باشند و مردم سخنان رهبری را استماع کنند. تکلیف شد که برنامه صحبت های رهبری کماکان بصورت زنده و مستقیم اما خارج از حرم برگزار شود.

نظرات بینندگان