arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۰۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

نوبخت: آزادراه رشت - قزوین تا پایان امسال به‌صورت کامل راه‌اندازی می‌شود

معاون رئیس جمهور از عزم دولت جهت تأمین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی کشور خبر داد و گفت: آزادراه رشت - قزوین تا پایان امسال کامل می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد باقر نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از باقیمانده پروژه آزاد راه رشت – قزوین و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزاد راه رشت - قزوین تا پایان امسال به صورت کامل افتتاح می‌شود از طرفی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه را تخصیص می‌دهد.

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن اشاره به صحبت‌های گذشته خود مبنی بر اینکه مردم در سال ۱۴۰۰ می‌توانند از تمام آزاد راه رشت - قزوین استفاده کنند ابراز داشت: هنوز هم بر سر همان وعده مصمم هستیم و سازمان برنامه و بودجه کشور بر اساس تعهد و برنامه‌ریزی انجام شده مقدمات تحقق این هدف را فراهم کرده است.

نوبخت با بیان اینکه پروژه آزاد راه رشت - قزوین طبق برنامه زمانبندی شده در سال ۹۹ باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد عنوان کرد: به غیر از بازدید‌های میدانی که از پروژه بزرگ آزاد راه رشت - قزوین انجام شده است از آغاز امسال با جدیت موضوع تخصیص اعتبارات این طرح را آن هم در فروردین ماه دنبال کرده و منابع لازم آن را تزریق کردیم.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه در فروردین ماه معمولاً تخصیص اعتباری برای پروژه‌های عمرانی انجام نمی‌شود تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که در فروش نفت و رکود پیش آمده در حوزه درآمد‌های مالیاتی به علت شیوع کرونا رخ داد، اما دولت نسبت به تخصیص اعتبار برای طرح‌های عمرانی کشور آن هم در ماه نخست سال اقدام کرد.

وی بررسی گزارشات فنی و میزان پیشرفت کار پروژه آزاد راه قزوین - رشت را مورد اشاره قرار داد و ضمن ابراز امیدواری از اتمام این طرح در موعد مقرر آن اظهار داشت: پروژه آزاد راه قزوین - رشت را به همت دست‌اندرکاران آن به پایان می‌رسانیم تا دیگر شرمنده گیلانیان و مردم سایر نقاط کشور که قصد عزیمت به شمال دارند نشویم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه هنر دولت تأمین و تخصیص اعتبارات لازم پروژه‌های عمرانی آن هم در شرایط سخت اقتصادی است افزود: برای تکمیل پروژه آزاد راه قزوین - رشت ما سقفی تعیین نمی‌کنیم بنابراین با توجه به اهمیت این طرح عمرانی هر چه قدر به اعتبارات نیاز باشد نسبت به تخصیص آن اقدام می‌کنیم.

نوبخت از تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور برای تأمین به موقع اعتبارات طرح‌های عمرانی سراسر کشور سخن گفت و خاطرنشان کرد: دیروز در سیستان و بلوچستان پروژه بزرگ ۷۳۰ کیلومتری راه‌آهن از مسیر چابهار به زاهدان را مورد بازدید قرار دادیم و حتماً نسبت به تزریق اعتبارات جدیدتر به این طرح مهم نیز اقدام می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی که مربوط به دغدغه مردم شهر رودبار و مسیر بازگشت آزاد راه رشت - قزوین از داخل شهر با هدف حفظ بازار زیتون بود نیز مطالبی بیان داشت و تصریح کرد: دولت و دستگاه‌های تابعه هر وعده‌ای که به مردم داده‌اند را عملی خواهند کرد و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در همین مسیر حرکت می‌کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
راه اندازی کمتر از ۱۰ کیلومتر باقیمانده بزرگراه را پس از ۸ سال جز افتخارات خود میدانند
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
ای کاش باشخص دیگری در این مورد مصاحبه می کردید.الان مطمئن هستم که این کار نشدنی است
نظرات بینندگان