arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
شهردار منطقه ۱۹ تهران:

دستگیری یک نفر در پی آتش سوزی بوستان ولایت

شهردار منطقه ۱۹ تهران درباره علت آتش سوزی بوستان ولایت گفت: چند تن از افرادی که هنوز هویتشان مشخص نیست اقدام به این کار کرده اند. طبق آخرین گفته‌های کلانتری این افراد ۴ تن بوده اند که یک نفر از آنان بازداشت شده اند و هنوز انگیزه این فرد از آتش زدن این بوستان مشخص نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به آتش سوزی در بوستان ولایت گفت: آتش نشانان حضور فعال دارند و در حال مهار آتش هستند.

او در خصوص علت آتش سوزی گفت: چند تن از افرادی که هنوز هویتشان مشخص نیست اقدام به این کار کرده اند. طبق آخرین گفته‌های کلانتری این افراد ۴ تن بوده اند که یک نفر از آنان بازداشت شده اند و هنوز انگیزه فرد از آتش زدن این بوستان مشخص نیست.

شهردار منطقه ۱۹ خاطر نشان کرد: ۱۵ ماشین آتش نشانی به محل اعزام شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

توکلی افزود: آتش در فضای باز بوده است و در محدوده مسکونی رخ نداده است. ۲۰۰ هکتار فضای باز است و فضای سبزی آتش نگرفته و این آتش سوزی در محدوده زمین‌های بلا استفاده بوده است.

بیشتر بخوانید:
هزار متر از حاشیه بوستان ولایت گرفتار حریق شد
آخرین وضعیت آتش سوزی در بوستان ولایت از زبان سخنگوی اورژانس کشور
شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: پیمانکار بخشی از علف‌های هرز را جمع آوری کرده است و بخشی باقی مانده است که در این محدوده آتش رخ داده است.

او با اشاره به اینکه احتمال دارد خاطیان معتاد باشند افزود: باید فردی که دستگیر شده اعتراف کند تا انگیزه اصلی او مشخص شود. خوشبختانه خسارتی به فرد و ساختمانی وارد نشده است.

نظرات بینندگان