arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

امکان مهمان شدن دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در امتحانات

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در نامه‌ای اعلام کرد: مهمان شدن دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در امتحانات خرداد بلامانع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در نامه‌ای اعلام کرد: مهمان شدن دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم در امتحانات خرداد بلامانع است.

به گزارش فارس، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش طی نامه‌ای به مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، مهمان شدن دانش‌آموزان در امتحانات پایه نهم و دوازدهم را در خرداد سال جاری را بلامانع اعلام کرد.

نوید ادهم تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و به واسطه لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم می‌توانند برابر مقررات مشروح در آیین‌نامه امتحانی در امتحانات خرداد امسال از پروسه مهمان شدن هم استفاده کنند.

وی افزود: باتوجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا در کشور، مهمان شدن دانش‌آموزان پایه دوازدهم شاخه نظری در امتحانات پایانی نوبت دوم با رعایت مفاد تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۵۵ آیین‌نامه آموزشی دوره دوم متوسطه روزانه و دانش‌آموزان پایه نهم با رعایت مفاد ماده ۱۷ آیین نامه ارزشیابی تحصیلی تربیتی دوره اول متوسطه در ارزشیابی نوبت دوم سال تحصیلی جاری (خرداد ۹۹) بلامانع است.

نظرات بینندگان