arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۱۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

تماشا کنید: شمشیر از روی بوش برای ترامپ / ماجرای «پروژه لینکن» و طرح برخی جمهوری‌خواهان برای رای به بایدن چیست؟

گروهی از جمهوری خواهان با استناد به عملکرد ناموفق ترامپ در برابر بحران شیوع کرونا، مخالفت خود را با تعیین دوباره ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا اعلام کرده‌اند. این گروه از جمهوری خواهان با هدف اعلام مخالفت خود با ریاست جمهوری دوباره ترامپ، آگهی تبلیغاتی را منتشر کرده‌اند که این آگهی «پروژه لینکلن» را به عنوان یک «کمیته اقدام سیاسی» علیه ترامپ معرفی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروهی از جمهوری خواهان با استناد به عملکرد ناموفق ترامپ در برابر بحران شیوع کرونا، مخالفت خود را با تعیین دوباره ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا اعلام کرده و معتقدند که ترامپ اقدامی برای جلوگیری از شیوع کرونا در آمریکا انجام نداده است.

این گروه از جمهوری خواهان با هدف اعلام مخالفت خود با ریاست جمهوری دوباره ترامپ، آگهی تبلیغاتی را منتشر کرده‌اند که این آگهی «پروژه لینکلن» را به عنوان یک «کمیته اقدام سیاسی» علیه ترامپ معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

«پروژه لینکلن» پیش از این در اواخر سال ۲۰۱۹ با هدف جلوگیری از انتخاب مجدد ترامپ از سوی برخی چهره‌های برجسته جمهوری خواه و سابقا جمهوری خواه تأسیس شده بود، اما حال برای نخستین بار است که فاکس نیوز آگهی این کمیته را منتشر و پخش می‌کند، اگرچه آگهی مذکور دومین آگهی جمهوری خواهان مخالف ترامپ در قالب پروژه لینکلن است.

در آگهی منتشر شده از سوی جمهوری خواهان ناراضی از ترامپ، به اقدام «ژنرال آیزنهاور» در جنگ جهانی دوم اشاره شده که تاکید کرده بود در صورت شکست در جنگ آماده برعهده گرفتن مسئولیت این شکست پس از جنگ خواهد بود و پس از اشاره به این اظهارات آیزنهاور، اظهارات ترامپ مورد مقایسه قرار گرفته که در ابتدای شیوع کرونا در جریان نشست خبری کاخ سفید در پاسخ به سوالی گفته بود که او مسئولیت شیوع همگانی این ویروس را برعهده نخواهد گرفت.

جمهوری خواهان مطرحی همچون «جورج کونوی» که همسرش «کلیان کونوی» در تیم مشاوران ترامپ در کاخ سفید حضور دارد و همچنین «جان ویور»، «استیو اسمیت» و «ریک ویلسون» که در تیم مشاوران «جان مک کین» حضور داشته‌اند از جمله پایه گذاران جمهوری خواهان ناراضی و مخالف با ترامپ هستند که «پروژه لینکلن» را کلید زده‌اند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
icman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
ترتمپ همان
مرد سوم
است.
ناشناس
|
Japan
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
آرزوهای خودتان رابیان میکنید!باش تاصبح دولتت بدمد!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
فقیهی. لینکلن درسته!
رحمن
|
United Kingdom
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
ترامپ قمار باز یا همان شیطان نسل آمریکایی را نابود کرد و صدای عدالت‌خواهان را بلند کرد تغییرات عمده در راه است خدا پیروز است شیطان ناامید فرار خواهد کرد
نظرات بینندگان