arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۵۴۴
تعداد نظرات: ۱۰۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

اولین اظهارات پدر «رومینا اشرفی» عامل جنایت تالش / بهمن خاوری به رومینا گفته بود اگر با من نیایی، آبرویت را می‌برم و پدر و مادرت را می‌کشم؛ رومینا این را به همسرم گفته بود / وقتی فرار کردند، از آنها گذشتم، اما عکس‌ها را در اینستاگرام گذاشتند....

پدر رومینا اشرفی در اولین گفتگو پس از جنایت در این باره گفت: من اصلا چیزی از جانب رومینا درباره اینکه نزد خانواده‌اش امنیت ندارد،‌نشنیدم، می‌خواستم بهشتی کوچک برایش درست کنم. وی افزود: چون رومینا با یک آدم ... فرار کرده بود از این موضوع ان موقع گذشتم، ولی بدتر این اقدام ان عکس‌ها را در اینستاگرام گذاشته بودند. وی درباره بهمن خاوری گفت: گفته بود اگر این دختر (رومینا) با من نرود، آبرویت را می‌برم و پدر و مادرت را می‌کشم. این موضوع را رومینا به همسرم گفته بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میزان نوشت: واکاوی در پرونده قتل رومینا، ما را به استان گیلان کشاند. اولین قرار ملاقات با پدر رومینا در زندان مرکزی رشت بود.

پیش از اینکه در محل ملاقات با رضا اشرفی، پدری که دخترش را در روستای سفیدسنگان به طرز فجیعی به قتل رساند، حاضر شویم، به بررسی توصیف رسانه‌ها از عامل جنایت تالش پرداختیم.

بیشتر بخوانید

در زندان در اتاقی منتظر انتقال پدر رومینا بودیم و در آن فرصت تصویر‌های گوناگون و ترسناکی را از او در ذهن ترسیم می‌کردیم تا اینکه صدای قدم‌های آهسته‌ای سکوت اتاق را شکست و لحظاتی بعد در اتاق باز شد.

مردی که وارد اتاق شد، لاغر اندام و در ظاهر آرام بود و در حالی که پاهایش را روی زمین سر می‌داد روی یک صندلی نشست و با صورت کشیده خود به زمین خیره شد.

در ادامه مشروح گفت: وگوی رضا اشرفی، پدر رومینا با خبرنگاران را می‌خوانید.

در ابتدا خود را معرفی کنید.

پدر رومینا: من، رضا اشرفی، متولد اول شهریورماه ۶۲ و کارگر مزرعه هستم. ۱۵ سال است که ازدواج کرده‌ام.

 رومینا چه زمانی به دنیا آمد و به چه دلیل نام او را رومینا گذاشتید؟

پدر رومینا: یک سال پس از ازدواج من و همسرم، رومینا به دنیا آمد.

 اولین بار چه زمانی متوجه رابطه دخترت با بهمن خاوری شدی؟

پدر رومینا: یک نفر به من گفت: ظرف ۲ تا ۳ روز دیگر دخترت فرار می‌کند؛ به خانه آمدم و گوشی دخترم را چک کردم متوجه شدم پیامی در این رابطه رد و بدل نشده است.

 چه هنگام متوجه شدید رومینا فرار کرده است و بعد از آن چه کردید؟

پدر رومینا: یک هفته از شنیدن اینکه می‌خواهد فرار کند می‌گذشت؛ خرید کرده بودم، همسرم مریض احوال بود؛ شام گذاشتم و چهار نفری سر سفره نشستیم و شام خوردیم. بعد از آن هوس چای کردم؛ رومینا چای را حاضر کرد؛ در هنگام خوردن چای متوجه شدم ماده سفید رنگی ته استکان است؛ شک کردم؛ چای دوم را که خوردم گفتم بی مزه است؛ بعد از خوردن چای سوم؛ در همان وضعیت خوابم برد و از ساعت ۱۰ و نیم تا سه صبح خوابیدم. خانمم بیدارم کرد و گفت: رومینا کجاست؟ رومینا در خانه نیست. متوجه شدم رومینا در چای مواد خواب آور ریخته بود و از خانه رفته بود. تا ساعت هشت صبح گیج بودم که برادرم آمد و گفت: آن پسر (بهمن خاوری) در اینستاگرام گفته است که ساعت ۱۲ شب با رومینا فرار کرده‌اند.

بعد از آن چه کردید؟

پدر رومینا: قبل از ظهر به پاسگاه رفتم و در زمینه آدم ربایی شکایت کردم. دوباره بعد از ظهر برای پیگیری به پاسگاه رفتم، با آن پسر (بهمن خاوری) تماس گرفتم و گفتم دخترم را به تو می‌دهم؛ مقدمات کار را فراهم کن. آدرس خانه خواهرش را داد. به آنجا رفتم و دخترم را که دیدم تپش قلب داشتم؛ به اتاقی رفتیم و از او پرسیدم چند سال است با این پسر رابطه داری؟ گفت: یک ماهی می‌شود با او تلفنی صحبت می‌کنم.

در این مدت مادر رومینا کجا بود؟

پدر رومینا: بعد از آن، به آن‌ها (خانواده خاوری) گفتم مادرش بی تابی می‌کند و می‌خواهد رومینا را ببیند؛ با مادر رومینا قبلا هماهنگ کرده بودم و گفتم وقتی تماس گرفتم با مامور بیاید. ماموران آمدند و آن پسر را دستگیر کردند.

در خصوص این ادعا که در برخی رسانه‌ها گفته شد رومینا در بازپرسی و یا آگاهی گفته است که نزد خانواده‌اش امنیت ندارد توضیح دهید.

پدر رومینا: من اصلا چیزی از جانب رومینا در این خصوص نشنیدم. انجا فضا خیلی احساسی و عاطفی شد برعکس این حرف‌ها را هم زد، زمانی که به خانه باجناقم رفتیم خیلی صمیمی‌تر شده بودیم زمانی که همدیگر را دیدیم.

 یعنی بعد از اینکه رومینا را پیدا کردید به خانه باجناق خود رفتید؟

پدر رومینا: بله رفتیم خانه باجناقم بعد از آگاهی تماس گرفتند که بیایید اینجا. در بازپرسی گفتم وسایل و شناسنامه دخترم در خانه آن پسر (بهمن خاوری) است. بعد از آن وسایل را تحویل گرفتیم و به منزل باجناقم برگشتیم.

 در خانه چه گذشت؟

پدر رومینا: بعد از ناهار از خانه باجناقم به سمت خانه حرکت کردیم. در مسیر خیلی مهربان بودیم و خودش هم تشکر کرد، هنگامی که رسیدیم کمی بعد، رومینا و برادرش خوابیدند؛ با خودم گفتم کاش نمی‌خوابید و با هم صحبت می‌کردیم.

 رابطه‌ات با دخترت چطور بود؟

پدر رومینا: رابطه‌ام خوب بود. معمولا با او درد دل نمی‌کردم، اما با هم شوخی می‌کردیم.

 بهمن خاوری را می‌شناختی؟ مشکلت با او چه بود؟

پدر رومینا: پارسال قبل از عید برای نزدیکانش بنایی کرده بودم. از همان اول از این پسر بدم می‌آمد؛ اصلا ادم خوبی نبود شما میتوانید از همه محل بپرسید به چه نام‌هایی مشهور بود اگر هم برای رومینا خواستگاری می‌آمد، مخالفت می‌کردم، اما بهمن اصلا خواستگاری نیامد.

بهمن خاوری را چند بار دیده‌ای؟

پدر رومینا: سلام علیک داشتیم. برای من تعریف کرده بود و گفته بود چه کاره بوده است.

 واضح بگو که چرا از بهمن خاوری خوشت نمی‌آمد.

پدر رومینا: از بهمن حرکاتی دیده بودم که تا به حال از کسی ندیده بودم. می‌دانستم با افرادی بد نام در ارتباط بوده است خودش هم شما بپرسید از همسایه‌ها که چه کاره است.

بهمن خاوری به شما گفته بود از کسی عکس یا فیلم تهیه کرده است؟

پدر رومینا: دختری را می‌شناسم که قبل از ازدواج با او ارتباط داشت؛ اما من عکس یا فیلمی ندیدم. این‌ها را خاوری به من می‌گفت.

 چه زمانی متوجه شدی بهمن خاوری با دخترت در ارتباط است؟

پدر رومینا: بعد از اینکه با دخترم فرار کردند متوجه شدم با دخترم در ارتباط است.

علت عصبانیت شما چه بود؟

پدر رومینا: من در آیینه می‌دیدم که یا باید در خانه این خانواده می‌ماند و او را می‌فروختند یا اینکه یک ماهه فرار می‌کرد به بیابان.

شما از مذهب خانواده خاوری اطلاع داشتید؟

پدر رومینا: بله اطلاع داشتم که اهل سنت هستند، اما برای من مهم نبود.

بهمن خاوری مدعی شده است که به علت اهل سنت بودن اجازه ندادی با رومینا ازدواج کند.

پدر رومینا: خواهر من حدود ۱۶ سال پیش با یک اهل سنت ازدواج کرد و الان پسرش کلاس نهم است. اصلا مشکلی با این موضوع نداریم خوشبخت هم هست.

بهمن خاوری خانواده شما را تهدید کرده بود؟

پدر رومینا: گفته بود اگر این دختر (رومینا) با من نرود، آبرویت را می‌برم و پدر و مادرت را می‌کشم. این موضوع را رومینا به همسرم گفته بود.

 چرا رومینا باید از بهمن بترسد؟

پدر رومینا: نمی‌دانم؛ باید گوشی موبایل بررسی شود. من به بهمن گفتم اگر می‌خواهی دخترم را خوشبخت کنی چرا چنین تصاویری در اینستاگرام می‌گذاری؟ از مادر رومینا بپرسید، رومینا را مجبور می‌کردند در آن حالت از او عکس بگیرند.

 احساس نمی‌کنی، چون دخترت کوچک بود اغفال شده بود و باید به او فرصت می‌دادی؟

می‌خواستم بهشتی کوچک برایش درست کنم.

 پشیمانی؟ اگر زمان به عقب برمی‌گشت باز هم همین کار را می‌کردی؟

پدر رومینا: نه این کار را نمی‌کردم.

 اگر مشکلی نداری درباره نحوه قتل توضیح بده؟

پدر رومینا: دو ضربه وارد کردم و بیرون رفتم.

رابطه همسرت و دخترت (رومینا) چگونه بود؟

پدر رومینا: رابطه بدی داشتند و مدام در حال دعوا بودند. مادرشان با بچه‌ها مدام در حال زد و خورد بود.

روزی که تصویر دخترت را اینستاگرام، چه حالی شدی؟

پدر رومینا: آن صحنه را که دیدم، اذیت شدم.

بهمن را چقدر مقصر می‌دانی؟

پدر رومینا: دخترم را فریب داد. با ابروی خانواده ما در اینستاگرام بازی کرد آدمی که شرف و غیرت داشته باشد، این کار را نمی‌کند.

 چه کسی مقصر است؟

پدر رومینا: مقصر اصلی خودم هستم، چون من قتل را انجام دادم.

 تا به حال مشکلی در زمینه روانی نداشته‌ای که به روانشناس مراجعه کنی؟

پدر رومینا: نه مشکلی نداشتم.

 نگرانی شما در حال حاضر چیست؟

پدر رومینا: فرزندم امیر و زنم.

 پس از قتل، در حال خودت بودی؟

پدر رومینا: بله و تمام جزییات را به یاد دارم.

به صورت شفاف بگو که علت قتل چه بود؟

پدر رومینا:، چون رومینا با یک آدم ... فرار کرده بود از این موضوع ان موقع گذشتم، ولی بدتر این اقدام ان عکس‌ها را در اینستاگرام گذاشته بودند.

 بهمن خاوری گفته چند روز پیش از این اتفاق، کسی را برای خواستگاری فرستاده بود.

پدر رومینا: نه؛ کسی نبود و اگر هم کسی را فرستاده باشد، کسی نزد من نیامد و با من صحبت نکرد.

 رومینا خواستگار داشت؟

پدر رومینا: رومینا خواستگار‌های زیادی داشت.

به عنوان حرف آخر چه چیزی برای گفتن داری؟

پدر رومینا: من نمی‌خواستم رومینا را تحت فشار بگذارم و می‌خواستم او آزاد باشد؛ من با حجابش مشکلی نداشتم اصراری نداشتم لباس خاصی بپوشد. هر لباسی می‌گفت: دوست دارم همان را برایش می‌خریدم من رومینا را دوست داشتم، ولی عصبی شدم و الان زمان قابل بازگشت نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۹
در انتظار بررسی: ۹۵
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
174
85
تو آن زمانی باید عصبانی می شدی که دخترت بی حجاب و با صد قلم آرایش بیرون می رفت. آن روزی باید عصبانی می شدی که دختر شلوار لی چسبان پوشید.آن روزی باغیرتت بیرون می زند که دیدی دخترت مشغول چت و رفت و آمد با پسران نامحرم است.... اما کی عصبانی شدی؟ وقتی که دیگر غریزه دخترت کاملا بیدار شده بود و به دنبال ارضای این حق طبیعی دنبال همسر می گشت. آن وقت چه کردی؟ به جای آنکه دخترت را شوهر بدهی، او را کشتی. در حالی که حد زنای غیر محصنه فقط صد ضربه شلاق بود و اگر متهم به کودک همسری می شدی بسیار بهتر از کاری بود که کردی.
البته یک چیز هم بدیهی است. اگر می گذاشتی دخترت با آن پسره کماکان بگردد و حتی باردار شود و... ولی کاری نمی کردی تبدیل به نماد روشنفکری و تجدد و مدرنیته می شدی.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
مردم دویست کشور صاحب پرچم در سازمان ملل ابلهند فقط تو راست میگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
وسط دعوا نرخ تعيين نكن اخوي. روشنفكري و تجدد و مدرنيته به معني ولنگاري و بي‌خانوادگي نيست. اگر در تفكر و برداشت خودت تجديد نظر كني شايد بهتر باشه.
دوس ندارم خيلي به زشتي تفكرت بپردازم، اما براي اينكه فكر نكني آرامش صحبت من (بعنوان يك نفر طرفدار روشنفكري و مدرنيته) به معني همون بي‌غيرتي مدنظر جنابعاليه، اشاره مي‌كنم كه من فكر مي‌كنم يك خشك‌مغز متظاهر مي‌تونه اينجور با لذت از گردش دختر مردم با موجود پست اغفال‌گر و باردار شدنش و بي‌تفاوتي پدرش صحبت كنه و فقط موندم از كدوم جمله‌ي خودت لذت بيشتري بردي
با احترام
يك مخالف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
حرفای قشنگ زدن راحته خودت برو خود راباش
زهرا و
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
آفرین خیلی عالی وحساب شده نظر دادی واقعیت همینه خدا
نیست ونابودشان کند به حق مولی علی
ناشناس
| United States |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
قضاوت نکنید لطفا.... معلوم نیست ما بودیم چه میکردیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
هموطن محترم اولا ثابت نشده که دختر بیچاره زنا کرده ظاهرا و طبق معاینات پزشکی قانونی باکره بوده و ثانیا اینقدر راحت و با اطمینان خاطر زخم زبان نزنید و مقصرتراشی نکنید...خداوند هیچ کس را به روز این خانواده نیندازد خدا خودش رحم کند به حالشان و رومینا را مورد بخشش و رحمت خود قرار دهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
واقعا چی از جون جوونها میخاید ، با این نظرات خشک وخشن قصد کشتن چند انسان بی گناه و معصوم رو دارید ؟
کی خوی وحشیگری به پایان میرسه این فرد (پدر رومینا) با نهایت سنگدلی دخترش رو کشته و الان با نهایت بی شعوری میگه می خاستم بهشتی کوچک برایش بسازم.ننگ بر شرف چنین پدری و ننگ بر شرف مشوقان
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
از آب گل آلود بد جوري ماهي ميگيري! قتل و جنايت را ميخواهيد با جنايت كودك همسري حل كنيد؟ يك نگاه به كودكان همسر بدبخت مطلقه كه به هر زه گيً كشيده شده اند بكن بعد اين ر اه حل رابده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
یک طرفه و جو زده نباید قضاوت کرد برخی در جریان خبرسازی ها که ساخته و پرداخته نشریات زرد است هیجانی و زود قضاوت می کنند که با واقعیت نظراتشان فاصله بسیار دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
دقیقا، متاسفانه ژست روشنفکری همه رو بد بختذکرده
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
این دیدگاه های شما بعد از سال ها حاصلش به اینجا می رسد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
نظرات شما همراه با خشکی و تعصب هست. مگه ما در محجبین جامعه فرار و زنا و روابط پنهان نداریم؟؟اونچه باید میشد صمیمیت بین پدرو مادر با فرزند و محبتی بوده که از طرف اونا به این بچه کم شده.شاید علت اصلی این اتفاق این هست که خانواده ها فقط فرزند آوری میکنن فقط تولید مثل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
20
152
خدا لعنت کند بهمن خاوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
امین یا رب العالمین
ماشالله
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
بله چون مسبب اصلی این فاجعه اسفناک اون مرد فریب کار بوده اون آدم همه جوره از آن دختر معصوم سواستفاده کرده و پدرش را تحریک و عصبی کرده و به هیچ وجه قصد یک ازدواج عاشقانه صادقانه را نداشته رومینا رافقط برای سواستفاده استفاده میخواسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
10
77
بنده خدا، چطور یک خانواده فدای لحظه ای غفلت شد. وای بر انسان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
40
30
من مجردم ولی مقصرفقط پدرومادران مگه میشه کسی خاستگاری نرفته باشه فقط میگن باید کارمند رسمی وهمه چیم داشته باشی یعنی یک کلامشم دختره نگفته
برای این پدرم میگم وای به روزی که خداعقل وازآدم میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
وقتي دختري را به زني ميگيري در قوانين كشور ما صاحب سرنوشتش ميشوي . براي كار و درس و همه چيز حتي اگر ترا دوست نداشته باشد نميتواند بدون اجازه ات كاري كند. حالا خودت كلاهت را قاضي كن حاضري بخاطر فشار عريزه جنسي اينطور خودت را براي همه عمر بفروشي به كسي كه نان درست و حسابي هم نميتواند بتو بدهد؟
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
ببین بزرگوار نظرت را یک بخوان ببین خودت متوجه میشوی که چی گفتی ومنظورت چیه؟ و مخاطبت کیه!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
102
62
این پدر باید آزاد شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
آخه چرا
چون بجای حمایت و در پناه گرفتن دخترش پاره تنش
کاری کرد بدتر از اون پسر
حیف اسم پدر که با اینجور نا بخردی به فنا کشیده میشه
غیرت یعنی حمایت کردن یعنی پناه بودن یعنی مراقبت کردن
نه اینکه کاری کنی بدتر از اونی که بهش آسیب زده
یا پدر نشین یا نهایت ازش بگذرین و بدینش به آدمهای متعهد ازشون نگهداری کنه
تولید مثل رو هر حیوانی بلده
اقلا اندازه حیوانات نسبت به خانواده و فرزندانتون متعهد باشید نه جانی
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
پدرش مگه فامیلتونه که آزاد شه باید اعدام بشه هم بهمن خاوری و هم پدر رومیان هردو اعدام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
انشاالله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
هم بهمن و هم پدر دختر مقصرن باید مجازات بشن
ناشناس
| Singapore |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
و آن پسر شیطان صفت اعدام.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
هم پدر و هم پسر اعدام شوهد تا ديگر مردي جرات نكند آبروي خودش و يا خواسته جنسي خودش را بالاتر از زندگي و آرزوهاي خدادادي يك زن قرار دهد
میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
حد و اندازه مجازات پدر را فقط قاضی میداند ولی آن مرد شیاد فریبکار که از موقعیت آن دختر سواستفاده کرده باید بیشتر از همه مجازات بشه و حتما هم باید مجازات بشه
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
سلام . انتقاد جنابعالی درسته. اما در مورد این واقعه خدایی ی نگاه به تیپ پسر بندازی نمیتونی برداشت مثبت ازش داشته باشی . منم اگه بودم دخترمو نمیدادم و ای کاش رابطه همه پدر و مادرا با بچه هاشون طبیعی بود. من پدرم و پسرم 15 سالشه . رابطه خوبی داریم . اگه دخترم بزرگ بود هرگز نمیذاشتم مثل طفل معصوم رومینا فقیر محبت جنس مخالف باشه چرا که پدر به عنوان ی جنس مخالف میتونست خیلی از نیازهای روحی دخترش رو مرتفع کنه. از این حادثه بواقع دلم شکست و ای کاش رومیناها هدایت شوند و ای کاش بهمن ها عاقل شوند و ای کاش اشرفی ها بفهمند دختر عنوان لولاک لما خلقت الافلاک را به خودش گرفته ک آن مادرمون فاطمه جان رسول الله بود.
محسن کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
3
27
بهمن خاوری باید دستگیر شود و پدر به خاطر قتلی ک نباید مرتکب میشد باید زندانی شود
ناشناس
|
Japan
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
46
16
نبایدپدرشواعدام‌ کنن دختری که خودسرباشه با نامحرم رابطه داشته باشه‌ همین بالا سرش بایدبیادمینشست‌ خونه کارخونه آشپزی خیاطی با یه چیزی سرش مشغول میکردبالاخره یکی پیدامیشدباهاش ازدواج کنه اینجوری با ابروی خانواده اش بازی نمیکردپدرش هم نباید اجازه میدادخودسرباشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
1
25
هر کدوم یک حرفی می زنند .... نباید اینجور راحت قضاوت کنیم ..... از شایعات تا واقعیت ممکنه از زمین تا آسمان فاصله باشه .
نقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
8
29
مقصر اصلی این بهمنه باید مجازات بشه تمام زندگی اینا رو نابود کرد از عکساش معلوم بوده پدره حق داره واقعا من حق بهش میدم کسایی ک روستا زندگی میکنن میدونن دختر نباید اینطور باشه چ برسه عکس و فیلم اینستا واقعا بده ی دختر سی ساله با ی پسر عیاش ولگرد لات شرم آوره فقط خدا صبر بده ب مادرش ک این وسط بی تقصیر و داغ دار شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
6
39
خاوری باید اعدام بشه که یه خانواده را نابود کرد
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
3
37
باید اون بهمن خاوری نامرد رو باید اعدام کنن که رفت با یه بچه دوست شد و عقلش رو به بازی گرفت
ت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
28
13
باید این پدرازاد بشه منم الان یه دختر هم سن رومینا دارم کاش مادرش هم یکم دقت بیشتری میکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
7
25
گویا این پدر در حال حال حاضر هم از کرده ی خود پشیمان نیست ،صحبت کشتن یک انسان است ،اون هم بچه خود آدم،یه دختر با آرزوهایی که برای همیشه ناکام ماند،همه ی آدم ها در زندگی خود دچار اشتباه میشوند از یه دختری که ۱۳ سال بیشتر نداشته وقطعا در یک زمان دیگه از کارهای خودش پشیمون میشده چه توقعی میشه داشت.کما این که این پدر فرصت تجربه کردن آزمون وخطارو به دخترش نداد واون رو به فجیع ترین شکل ممکن کشت...این مردباید قصاص بشه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
29
10
این پدرکاش ازادبشه گناه داره باتعصبشبازی شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
4
18
به نظر من همه مقصر هستن،مادر چون از دخترش دور بود،وباید همسرش وآروم میکرد،پدر چون عقلش کار نکرد،که بتونه تصمیم درست بگیره وبا دخترش شفاف صحبت کنه،وهر لباسی براش نخره،موبایل چرا تواین سن داره زیر۱۸ سال ممنوع.خانواده چون با پدرو مادرش صحبت نکردن وراه درست ونشون ندادن بلکه بیشتر تحریکش کردن،همسایه ها باید با پدرش صحبت میکردن وآرومش میکردن،واصل کار خود رومینا،که اجازه داد ازش سواستفاده کنن،وگول خورد،بهمن خاوری،اگه واقعا رومینارو دوست داشت باید صبر میکرد به سنی برسه که مناسب ازدواج باشه،الان که تو عهد قاجار نیستیم...خاوری دوسش نداشت که باباش وتحریک مبکرد ،اگه دوسش داشت جو خونه رومینارو آروم میکرد وبا خانوادش میرفت خواستگاری،پیغام پسغام دیگه چه صیغه ایه.حالا گذشت امیدواریم ازین به بعد این اتفاقها نیفته
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
5
7
به نظر من این پدر با کشتن دخترش جنایتی بزرگ انجام داده
اما توی کشور به این بزرگی فقط این یک دختر و پسر نیستند که با برقراری ارتباط وفرار از خانه مشکل ساز شدند ممکن است بسیاری از خانواده ها با این مشکل مواجه شدند که پدر دختر یا بعلت ترحم ویا نداشتن جرات اقدام به کشتن دخترش نکرده باشند حالاکه این پدر که دخترش رو کشته قصاص نشه تادرس عبرتی برای دختران وپسران بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
4
2
«من رومینا را دوست داشتم؛ ولی عصبی شدم و الان زمان قابل بازگشت نیست.»
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
2
18
دوستان حدود چهار بار برای آن دختر نازنین گریه کردم ...تاوانی که داده با گناهی که کرده برابر نیست ..بنظرم هم پدر و مادر و هم پسر 28 ساله و پدر و مادرش مقصر هستند کمترین خطا مال ان دختر معصوم بوده است که جانش را بر باد داده است ..بنظرم درنهایت می گذاشت با پسره زندگی کند بعد خود دختره متوجه ازدواج غلط میشد ..خیلی ها را دیدم اینکار را کردند و بالغ تر شدند هر اتفاقی می افتاد بهتر از قتل او بود..
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
3
14
خدا بهمن نمک به حرام است باهام وخون بغلتاند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
11
12
معلومه پدره داره دروغ میگه اینکه بهمن خاوری دخترشو با مرگ پدر و مادر تهدید کرده ...چون اگه اینجوری بود خوب به پلیس شکایت میکرد همون موقع ....دیگه دلیلی نبود دخترش رو بکشه وشاید با خودش میگفت تهدید شده دخترم ....ولی الان پدره میخاد پسره رو هم خراب کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
19
21
پدر آزاد و پسر اعدام شود
سید عباس تسبیحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
5
10
خواهش میکنم این مقدار اخبار تکراری پخش نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
10
مصاحبه اصلا تخصصی نبود می‌توانست یک مشاور از او سوالات مهمی بپرسد که برای مردم آموزنده باشد. ولی مرد حسابی به خاطر یک جوان ولگرد دختر دسته گلت رو فرستادی زیر خاک. عذاب وجدان رهایت نخواهد کرد. آماده باش اون دنیا باید جواب خدا رو بدی وقتی پرسیدند ب ای ذنب قتلت. خانواده باید کانون مهر و محبت خصوصا برای دختر بچه ها باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
7
از مادران خواهش میکنم یکم بیشتر تو زندگی حواسشون به بچه ها باشه چون سن رومینا برای یک دختر بدترین سن هست به نظرم من از وقتی که ماهواره ها بعد گوشی اومد این مشکلات ها زیاد شد چون افراد زیادی هستند که مثل بهمن از دختران سواستفاده کنن اگر مادر رومینا با دخترش رابطه ی دوستی شدیدی داشت اینطور نمیشد
قادر قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
11
7
بایدباباش آزاد وبهمن راهی زندان شود هرچند پدر مادر دختر هم شاید مقصر باشند اما وقتی واسه پرکردن شکم وشرمنده نشدن از خانوادش صبح تا شب باید کارگری کنه مگه وقتی واسه زن بچه می ماند خدا بهمن لعنت کنه که بچه مردم را فریب داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
12
اگر راست میگوید چرا نرفت سراغ پسره؟ چون به او گفته بودند اگر دخترت را بکشی قصاص نمیشوی و آزاد میشوی اما اگر پسره را بکشی ممکن است قصاص شوی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
6
6
واقعا خدا رحمت کنه دختر رو اما اشتباه از دختر بوده و فقط یک طرفه نباید گفت اما پدرش هم اشتباه بزرگی کرد که دفاعی برای رومینا نزاشت .
از طرفی هم باید بهمن خاوری رومجازات کنن که تحریک کرده و ابروی این خانواده رو برده
انسان
|
United States
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
7
آیا وقتی کسی آسیب میبینه حمایتش میکنن یا بیشتر بهش آسیب میزنن
غیرت مال کسی هست که دستگیری میکنه
پناه میده حمایت میکنه
اگرنه هر بی وژدانی هر غلطی میکنه و بهش برچسب غیرت میزنه
کاش یکی معنی غیرت رو بهمون یاد میداد
ناشناس
|
Turkey
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
14
مقصر اصلی ریشه تربیتی هست از اول باید پدر ومادرها عقده درست نکنند حد بچه هارا از هر نظر چی حجاب چی دوست یابی و....بهشون گوشزد کنند ودر آخر هم خشم وغضب که ریشه بسیاری از گناهان هست رو از خودشون دور کنند توروخدا ببینید تو یک روستا اینقدر انحراف وای به شهرها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
7
27
من کار به پدره ندارم نمیتونم قضاوت کنم.ولی این پسره معلومه چیکاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
یک آدم شیاد و اغفال گر که همیشه جلوی مدرسه دخترانه پلاس بوده
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
14
سلام،
کاملا واضحه و همه ملت میدونن که پسره اوباش دختر بچه رو‌گول زده. دختر بچه رو با یه هدیه، یه گوشی و چهارتا پیام عاشقانه میشه منحرف کرد. اون چه میفهمه زندگی زناشویی یعنی چی که بخواد تصمیم بگیره. جالبه که پسره که به سن جای پدرشه، میگه راضی به ازدواج بود!! اون فقط لحظه ای براش هیجان داشته، هیجان یه دوستی و‌ یه تکیه گاه مثل پدر که از پدرش مهربونتره و حرفهای قشنگتری بلده بزنه! پس مجرم واقعی این پسره هرزه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
4
11
این پدر بایددحلوی سگ انداخته شو د هزارتیکه شود و بمیرد .چرا که میدونست وقتی دخترشو بکشه هیچ کسی اونو محکوم نمیکنه .آنقدر پست بود که جلوی چشم یه بچه دیگه همیچین متری و کرده اون بچه بزرگ بشه میخواد چه بلاهایی سرش بیاد خداعاامه .چه بسا رفتار وحشیانه پدر زندکی‌یه دختر دیگه رو هم به فنا بده و پسرش هم نسبت به جنس دختر بدبین باشه .چون این پدر از بدو تولد دخترشو نمی‌خواسته هنوز نه بهمنی بوده نه آبروی ریخته ای ....... همچین آدمهایی باید هزارتیمه بشن تا بفهمن قانون باید تصمیم بگیره در مورد یه بچه که میشه گفت نمیدونستن اصلا داره چه می‌کنه و نو هیجانات دوران بلوغ بوده ...اگر واقعا غیرت داشت اون بهمن بی وجدان و می‌کشت نه حجر گوشه شو .میدونست بهمن وبکشه خودشم اعدام میشه پس به همه وی فکر کرده .باید طوری محاکمه بشه درس عبرت بشه برای همه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
5
24
خدا ب این پدری که هم ظالمه هم مظلوم رحم کنه....
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
مظلوم! هر دو مرد بابا و خواستگار از يك جنس بوده اند. پسره با باباي مرحوم ناكام معاشرت داشته!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
19
بایدبادخترش حرف میزد و حرف دلش گوش میداد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
4
40
اگر واقعا غیرت داشتی خاوری را ادب می کردی مردک بی عرضه زورت به زن جماعت رسید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
بيشعور مثلا بهمن رو تنبيه كرده ! با ذبح دخترش كه شبيه گوسفندهايي كه ذبح ميكرده انجام داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
بله، دقیقا،، حالا که گند زدی به همه چی لااقل....... خاک عالم تو
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
3
40
داس باید سر بهمن رو میزد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
3
37
پسره پست فطرت محرک اصلی قتل بوده وباید مجازات شودچون دست پدر رابه خون دخترش آلوده کرده نقشه شوم کشیده بعدباکمال پرورویی خونسردی همش میگه دختره خجالتم نمی‌کشه احساس ندامت توصورت نحسش نیست خاءن
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
اون بسره حيوان وحشي پر از غريزه وحشي و پدر هم يك قصاب ! همون بهتر كه اين دختر را خدا نجات داد.
اوین
|
France
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
31
9
این مدر باید ازاد شود چون انها هم غیرت دارن و و ب نظر من هر کسی دیگر هم بود این کار را میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
هیچ انسان عاقلی این کار نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
خدا هم چنین مجازاتی برای این دختر تعیین نکرده! چطور به خودت اجازه میدی روی حکم خدا حکم بدی؟ غیرت تا جایی جزو فطرت انسان است که در محدوده احکام الهی باشد و فراتر از آن یک غریزه ی حیوانی است . بی خود اسم خشم کور و تعصب غریزی را غیرت نگذارید. جان انسان چیزی نیست که به این سادگی لگد مال و نابود شود.
اوین
|
France
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
11
2
این مدر باید ازاد شود چون انها هم غیرت دارن و و ب نظر من هر کسی دیگر هم بود این کار را میکرد
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
8
19
این پدر باید قصاص بشه. قانون باید برای همه یکی باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
در ایرلند جنوبی تا همین اواخر سقط جنین بخاطر اینکه جنین حق یکسانی برای زندگی دارد جرم قتل داشت . حالا ما یکعده مریض روانی که غرور خودشان را بالا تر از زندگی یک انسان میبینند را مالک فرزندان میدانیم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
3
20
هردوباید قصاص شوند هم پدر هم بهمن.
پدر ناپخته وخامی که دخترش واقعا بچه سال بوده اگه اورا ازمحبت سیراب میکرداوهرگز به بهمن وامثال او ترم خرد نمیکرد وبهمن که باتوجه به سنش که آدم عاقل وبالغی بود باانتشار عکس رومینا آبروی دختر نوجوان را برد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
خاک بر سر این آبرو ی خیالی .چرا زندگی یک‌فرد دیگر باید به آبروی شخص دیگر ولو پدر باشد بط داشته باشد؟ انسانها تنها بدنیا میآیند و تنها نزد پرورگار خود بازمیگردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
3
20
خدا لعنت کنه خاوری با خانواده اش که باعث فروپاشی این خانواده شده اند اگر بعد از اشتباه فرزندشان پا در میانی میکردند و قضیه را بصورت رسمی خاتمه میدادند حتما پدر رومینا که تحت فشار عصبی و اجتماعی بود با پوشش شرعی آرامتر میشد و جوابی برای نگاه طعنه آمیز اطرافیان پیدا میکرد البته به نظر بنده از نظر هجمه و فشارهای روانی ناشی از قضاوت عرف و اجتماع باید خاوری مجازاتش کمتر از پدر رومینا نباشد چون باعث اغفال یک دختر بچه و بی آبروی یک خانواده و یک قوم و طایفه گردیده. قانون چنین نظری را نمی پذیرد ولی لکه ایی که این پسر بر جای گذاشته سالها باقی خواهد ماند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
11
وااااای بر این پدر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
20
بایدازبهمن خاوری تحقیق وتفحص شوداگرواقعا آدم ماجراجووسابقه خوبی نداشته بایدبه اشدمجازات تنبیه شودکه برای دیگران درس عبرت شود.وطرف دیگرقضیه هم آدم ربایی محسوب میشود.چون رومیناسن کمی داشته واغفال شده
Mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
26
اگر از سر غیرت بود باید پسر(ناموس دزد) رو می کشتی از ترس دختر بدبخت کشتی که اعدام نشی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
1
باید‌
ناشناس
|
Finland
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
21
عامل اصلی این فاجعه بهمنه تقصیر بهمن از پدر دختره زیاد هم نباشد کمتر نیست
ناشناس
|
Finland
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
12
عامل اصلی این فاجعه بهمنه تقصیر بهمن از پدر دختره زیاد هم نباشد کمتر نیست
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
7
22
واقعا متاسفم که فکر میکنی چون ارایش کرده باید این بلا سرش بیاد مگه زن و مرد چه فرقی باهم دارن این فکرای مضخرف و بی معنی از جهالته دوست داشته ارایش کنه لباس خوب بپوشع دوست داشتع دختر مرتبی باشه دوست داشته کسی رو دوس داشته باشه و هیج ادمی حق نداره چون دختره حقشو بگیره ازش غلط کرده دختر رو کشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
چون آرایش کرده نباید کشته می سد،چون آرایش کرده طعمه گرگی مثل بهمن خاوری شد
فهمش ساده است
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
19
به چه دلیل باید ازاد شود احمق
یه حیوون صفت احمقه که باید یاد بگیره دختر با پسر فرقی نداره اون پدر نیست یه اشغاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
18
خدا لعنت کنه بهمن خاوری که این خانواده رو نابود کرد تف به کسی که به دروغ ادعای عاشقی میکنه تف به ذاتت بهمن خاوری اگه عاشق بودی چرا در اینستاگرام فیلم و.... از خودت با رومینا میذاشتی فقط میخواستی با آبروی پدرش بازی کنی چوب خدا صدا نداره بترس از روزی که خدا جواب این کارت رو میده بترس از آه مادر رومینا......
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
5
20
این بهمن خاوری قاتل اصلی هست این گناهش ازپدررومینا بیشتره اگه پدررومیناقاتله اون بهمن پدرقاتله همه چی زیزسراون بوده
Sina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
15
پدر اگه مرد بودی اول نمیزاشتی دختر سیزده ساله بره دنبال این حرفا خودت باهش رفیق میشدی تا حرف دلشو برات بگه بازم اگه مرد بودی اول پسر میکشتی دخترت همیشه بودش میتونستی اول اونو میکشتی نه دختر کم سن کم تجربیه خام که با هر حرفی گول میخور مقصر از تربیت خودتت اول الانم باید ازادش کنن چون سر ناموسه
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
20
مقصر بهمن خاوری است خدا لعنتش کند
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
5
13
چرا حرف الکی میزنید بچه بوده اشتباه کرده باید تنبیه میشد تکانه تنبیه مرگ
پدرش باید اعدام شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
5
14
ای کاس پدر رومینا به جای رومینا اول اون پسر رو که انقدر وقیه و حیون صفت بود رو می کشت، چون اون خیلی راحت این کار با رومینا کرد و از این حادثه هم نهایت لذت رو می بره ( دیگه رومینای نیست که به خاطر کاری که باهاش کرده وبال گردنش بشه) و فردا با بی خیالی تمام همین کارو با کس دیگه میکنه، در ضمن در این مورد پدر مقصر نیست بلکه مقصر اصلی اون مادر که دخترش رو درست تربیت نکرده و حواسش بهش نبوده، پدر بنده خدا در بیرون از خونه در حال حاضر با صد جور بدبختی دست و پنجه نرم میکنه تا زندگی رو بچرخونه و مادرهم در خانه باید مدیریت کنه و حواسش به همه چیز الخصوص دختر بچه در دوران بلوغش باشه، پس از نظر من مقصر اول مادر که دختر خوبی و عاقلی تربیت نکرده و با نگاه اول در دام گرگ های بیرون از خونه افتاده و مقصر دوم اون پسره که باید اعدام بشه که اینقدر افکار حیوانی و شیطانی داره و در اخر اون پدر.....
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
عجب دید کجی! احتمالا خوشحال میشی که یک زن دیگر یعنی مادره رو هم بکشند تا این دو مرد به کثافتکاری ادامه بدند!
زنی که با همچین آدم خشن حیوان صفتی زندگی میکرده خودش مظلومتر از دخترش ب‌ده
Sori
|
United States
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
21
متاسفانه در قوانین ما اغفال دختران زیر سن توسط مردان بالای ۱۸ سال جرم محسوب نمی شود وگرنه بهمن ها جرات نمی کنند که بیایند و پدر و مادر دختر را به بازی بگیرند. در کشورهایی که ما بی بندو ولنگار می نامیم اگر کسی با بچه زیر ۱۸ سال گرفته شود بعنوان sexual harassment در پرونده اش ثبت می شود و تا اخر عمر باید این جرم را یدک بکشد که کمترینش ثبت نام توسط پلیس به هر محلی که برای سکونت می رود هست حالا شما برو جلو تا کار گرفتن و دانسگاه رفتن و ازدواج کردن. ارتباط با بچه زیر ۱۸ سال بسیار جرم سنگینی است و در عوض در همین کشورهای باز دست پدر و مادر بسیار باز هست برای مراقبت از بچه هایشان.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
احسنت ، همین الان آبروی پسر ملکه انگلیس اندروو برای ارتباط با یک دختر هفده ساله روسپی رفته است و دادگاه او را احضار کرده است. البته در آن کشور ها پیوندی ضروری میان ارضای غریزه جنسی و از دواج بر قرار نیست. و‌ حق احساس جنسی، عاشقی، ازدواج و طلاق برای هر دو جنس زن و مرد به یکسان محفوظ است. در ایران اما همه این حقوق برای زنان بشرط اذن یک مرد موجه میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
6
حماقت و خودخواهی دو مرد زندگی یه دختر بچه رو نابود کرد...‌‌‌‌‌‌آدم کسی رو دوست داشته باشه نه میتانه تهدید و اغفالش کنه و نه میتانه با داس سرش رو ببره....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
11
این مرد اگر واقعا غیرت داشت با سراغ بهمن نامرد می‌رفت که دختر بچه ش رو اغفال کرده بود....مگه یه بچه ۱۴ ساله چقدر تجربه و افق دید داره که اینقدر باید ازش انتظار داشته باشیم...بچه س دیگه...
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
2
شما خودتون اگه یک لحظه از بچتون بیخبر باشید ناراحت نمی شید ۵ روز دختر هم دراین سن تا بحال ندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
5
گناه پدرش از مردان زمان جاهلیت که دخترها را زنده بگور می کردند بدتر است.با پسره صحبت میکردی اگر دختر را میخواد بیادخاستگاری دخترت.هیچ چیزی کار جاهلانه ات را توجیه نمی کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
4
الحمدالله در دوره جدید قوه قضائیه میدانیم که با بی شرفهایی که دختر کم سن و سال مردم را فریب میدهند و این گرفتاریها را ایجاد میکنند، چه برخوردی خواهد شد. پدر بهمن خاوری هم که از ترس بازداشت نشدن پسرش روز اول اشک تمساح میریخت، مقصر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
7
خدا صبر به همه بده وبه راه راست هدایت شویم
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
6
هرچند به نظر من پدر و خانواده رومینا و بهمن و خانواده اش و جامعه به شدت سنتی و ... در این مورد مقصرند ولی پدر رومینا باید خودش را به خاطر تربیت چنین فرزندی که از نظر او لیاقت مرگ را داشته باید حلق اویز میکرد. نه همچون داعش فرزندش را اعدام کند.
پورعلیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
8
ما از قوه قضائیه آقای رئیسی که به شدت از عملکرد ایشان راضی و به ایشان امیدوار هستیم، انتظار داریم با شجاعت اشد مجازات را برای این پسر در نظر بگیرند. اگر چه به نمایندگانی که اعتبارنامه تاجگردون را تایید کردند، امیدی نداریم ولی این در اصل وظیفه مجلس است که قانون عدم تعدی به کودکان زیر 18 سال را تصویب و برای این گونه موارد و افرادی همچون بهمن خاوری اشد مجازات را در قانون افزایش دهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
8
مقصر اصلی بهمن بوده و باید اعدام شود.
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
14
به نظرمن قانون هرتصمیمی برعلیه پدر رومینا بگیرد هزاربرابر شدیدترشوبایدبرعلیه بهمن خاوری اعمال کندتادرس عبرتی بشه برای نامردای روزگار آخه بیشرف دختره 15 سال ازتوکوچکتر بودجای دخترت بود.. فرارکردن دخترباپسر ازقدیم بوده ولی عکسی که دخترروبغل میکنی میفرستی برای پدروتحریکش میکنی عامله اصلیه قتله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
3
13
این نامرد اگر قیرت داشت تاحالا باید بخاطر کشتن عزیز بی گناهش دق می کرد و می مرد نه اینکه هنوز هم سعی در تبرئه خودش داشته باشه و با فرافکنی تقصیر رو به گردن رومیان و خاوری بندازه با داشتن چنین پدری اون طفل معصوم حق داشته بخواد اسیر یک پدر جایگزین! تحت عنوان شوهر باشه تا جای پدر خوب و سالم نداشته اش رو پر کنه جرم خاوری هم درحد اغفال کودک هست اما این ناپدر قتل کرده قتل دخترش اون هم با طرح و برنامه قبلی ..
م . ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
5
نظرات خواندم، و با خودم گفتم چه خوب که چنینی هم میهنانی داریم
ولی متاسفانه برخی در برخی از نظرات احساس کردم که ما در قضاوت هایمان دچار قوم گرایی و یا در بهترین حالت دچار پیش داوری می شویم.
محجوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
12
بنظرم اون پسره مقصوره.
باید محاکمه شود.
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
2
13
بهمن عوضی باید ده بار اعدام شود
بیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
1
12
خدایا ما رو ازدست این متعصبهای جاهل مغز فندقی نجات بده
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
3
11
این دزد ناموس قاتل دونفر شده.
خیلی سخته که یه پدر این جنایت را انجام بده.
نظرات بینندگان