arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۴۹۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹

هوک: پایان تحریم‌های تسلیحاتی اشتباه بزرگی است / آمریکا متنی را در این رابطه در شورای امنیت توزیع کرده

برایان هوک، مسوول گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا با ابراز ناخرسندی درباره نزدیک شدن به پایان تحریم تسلیحاتی ایران، گفت: پایان تحریم‌های تسلیحاتی اشتباه بزرگی است. وی اضافه کرد : آمریکا متن مضمونی را در این رابطه در میان تعدادی از کشورها در شورای امنیت توزیع کرده است و با کشورهایی در منطقه نیز همکاری می‌کند که در مقابله با آنچه که او تجاوزات ایران خوانده، ایستادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسوول گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا با ابراز ناخرسندی درباره نزدیک شدن به پایان تحریم تسلیحاتی ایران، گفت: پایان تحریم‌های تسلیحاتی اشتباه بزرگی است.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، «برایان هوک» پنجشنبه شب در گفت‌ وگو با شبکه خبری اسکای نیوز عربی افزود: اشتباه بزرگی خواهد بود که تحریم تسلیحاتی در موعد مقررش پایان یابد؛ زیرا وجود این تحریم برای امنیت و صلح در خاورمیانه مهم است.

وی بیان کرد: دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در کنگره از تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران حمایت می‌کنند.

مسوول گروه اقدام علیه ایران اضافه کرد: آمریکا متن مضمونی را در این رابطه در میان تعدادی از کشورها در شورای امنیت توزیع کرده است و با کشورهایی در منطقه نیز همکاری می‌کند که در مقابله با آنچه که او تجاوزات ایران خوانده، ایستادند.

وی مدعی شد: مهم است که کشورهایی مانند چین و روسیه [صدای] کشورهایی را در خاورمیانه که از سوی ایران و نیروهای نیابتی‌اش بارها مورد هجوم قرار گرفته‌اند، بشنوند.

هوک تأکید کرد: آخرین چیزی که خاورمیانه به آن نیاز دارد سرازیر شدن تسلیحات بیشتر به ایران است.

این مقام دولت ترامپ همچنین گفت: مهم است که ایران به سلاح هسته‌ای دست نیابد و رییس جمهوری دونالد ترامپ تأکید کرده، تا زمانی که او در قدرت است، تهران هرگز به آن دست نخواهد یافت.

وی افزود: ایران غنی‌سازی اورانیوم و نیز غلظت اورانیوم غنی‌شده را افزایش داده است.

هوک از کشورهای جهان خواست تا از پیشنهادهایی که دولت ترامپ ۲ سال قبل مبنی بر اجازه ندادن به ایران برای غنی‌سازی اورانیوم حمایت کنند.

مسؤول گروه اقدام علیه ایران در پایان مدعی شد: نیمی از کشورهای جهان اورانیوم غنی سازی نمی‌کنند و بنابر این، ایران نیازی به غنی سازی اورانیوم ندارد اگر که سلاح هسته‌ای نمی‌خواهد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
نصیرلشنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
1
شما امریکاییها وقتی داروراهم تحریم کرده اید چه انتظاری از ایران دارید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
1
از روی ترس از ایران چه دست و پایی میزنند بیحودی تلاش میکنید شما به فریاد کشور خودتان برسید به خودتان بیاید دیگه ابرقدرتی پوشالی برای همه رو شده حتی برای مردم کشور خودتان خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
1
ما از اینکه تحریم هستیم خوشحالیم زیرا انسانها و تمدن ها در فشارهای عظیم و شدید و در دل مشکلات لاینحل ظهور میکنند و ساخته می شوند و کشور هایی چون ژاپن و آلمان و... آمریکا بر ویرانه های کشور خود و با اراده و سخت کوشی و تلاش و تکیه بر دانش خودشان بنا شده اند اگر تحریم های ایران برداشته شوند در نهایت ایران خواهد شد کشوری مثل عربستان حقیر و بله قربان گوی امریکا ... آیا کشورهای عربی و عربستان تحقیر شده ... هدف و آرمانشهر رویاهای ماست یا کشوری بسیار خودساخته و غیر وابسته که همه نیازهای خود را خودش تأمین میکند نمی‌دانیم چرا اینقدر تبلیغ میشود که در دنیا هیچ کشوری نیست که همه نیازهای خود را برآورده سازد شما فرض کنید از همین الآن ژاپنی ها را تحریم کنند آنها قادرند با درهای بسته همه نیازهای خود را برآورده سازند اما حال که ما تحریم هستیم به غیر از صنایع نظامی آیا می توانیم همه نیازهای صنعتی و غیر صنعتی مان را خود بسازیم ؟... پس این یک نوع عوام فریبی است که بیگانگان به خورد ما داده اند که شما نمیتوانید و لزومی ندارد در همه زمینه ها خودکفا شوید ... اتفاقا ما بر ویرانه های تحریم رشد خواهیم کرد ...
نظرات بینندگان