arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۹

مهاجم استقلال : شانس پرسپولیس برای قهرمانی از همه تیم‌ها بیشتر است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اختلاف امتیاز پرسپولیس با سایر تیم‌ها، شانس این تیم برای قهرمانی از سایرین بیشتر است، اما امیدوارم بتوانیم تمام بازی‌هایمان را ببریم و در پایان به جایگاه خوبی برسیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اختلاف امتیاز پرسپولیس با سایر تیم‌ها، شانس این تیم برای قهرمانی از سایرین بیشتر است.

مرتضی تبریزی با اشاره به شرایط مصدومیتش اظهار داشت: بعد از وقفه‌ای که در لیگ افتاد در بهترین فرم خودم قرار داشتم، اما در برخوردی که در بازی دوستانه داشتم مصدوم شدم. فعلا فیزیوتراپی می‌کنم تا به شرایط عمل برسم.

وی افزود: هنوز خودم باورم نمی‌شود رباط صلیبی من پاره شده است. در این ۱۰ سالی که در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کنم یادم نمی‌آید که مصدوم شده باشم، اما امسال بدشانسی‌های من با این مصدومیت سنگین تکمیل شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: به هیچ وجه فکر نمی‌کردم رباطم پاره شده است و حس کردم مینیسک پایم است، اما دکتر تیم فردای آن روز تشخیص داد که رباطم پاره شده است. بعد از آن بدترین لحظه، زمانی بود که نمی‌دانستم چگونه به پدر و مادرم اطلاع بدهم.

وی در خصوص ایراداتی که به بدنسازی استقلال گرفته می‌شود، اضافه کرد: تیم بدنسازی حرفه‌ای داریم و مصدومیت من روی ضربه‌ای بود که به من وارد شد. من با امید و آرزوی زیاد به استقلال آمدم. زمان (وینفرد) شفر ابتدا روی نیمکت بودم. زمان (آندره آ) استراماچونی هم با وجود اینکه خوب بازی می‌کردیم، تیم نتیجه نمی‌گرفت. در بازی جام حذفی هم پنالتی خراب کردم و این بدشانسی تکمیل شد. بعد از آن به نیمکت منتقل شدم و همزمان استقلال می‌برد. هنگامی هم که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌آمدم تلاش می‌کردم برای تیمم مفید باشم، اما تلاشم جواب نمی‌داد.

وی ادامه داد: در ذوب‌آهن همیشه به عنوان وینگر چپ بازی می‌کردم، اما در استقلال به عنوان مهاجم هدف بازی کردم. سعی می‌کنم بعد از مصدومیت آماده‌تر بازی کنم.

مهاجم استقلال تصریح کرد: فشار روی من زیاد بود. هواداران برخورد خوبی با من دارند، اما عده‌ای تماشاگرنما وجود دارند. از وقتی هم مصدوم شدم همه حال من را پرسیدند.

وی در مورد پیشنهاد از پرسپولیس، تصریح کرد: زمانی از همه تیم‌های ایرانی پیشنهاد داشتم، اما دوست داشتم تصمیمی بگیرم که به نفعم باشد. خودم دوست داشتم و قسمت شد به استقلال بیایم.

وی در مورد مبلغ بالایی که استقلال برای اخذ رضایت نامه وی از ذوب‌آهن، پرداخت کرد، گفت: کاش اینگونه نبود چرا که این مساله موجب شد فشار زیادی به من وارد شود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: لیگ قدرتمندی داریم. در اولین بازی هم باید به مصاف تیم مدعی فولاد برویم. اولین بازی خیلی مهم است و امیدوارم در گرمای اهواز این تیم را ببریم.

وی در پایان تصریح کرد: شانس پرسپولیس برای قهرمانی زیاد است، اما امیدوارم بتوانیم تمام بازی‌هایمان را ببریم و در پایان به جایگاه خوبی برسیم.

نظرات بینندگان