arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

بازگشایی سینماها، موزه‌ها و نگارخانه‌ها در انگلیس

سینماها، موزه‌ها و نگارخانه‌های انگلیس در مرحله جدید کاهش مقررات قرنطینه در این کشور از ۴ ژوئیه (۱۴ تیر) فعالیت خود را از سر می‌گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سینماها، موزه‌ها و نگارخانه‌های انگلیس در مرحله جدید کاهش مقررات قرنطینه در این کشور از ۴ ژوئیه (۱۴ تیر) فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت انگلیس روز دوشنبه از بازگشایی سینماها و نگارخانه‌های این کشور پس از چند ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا خبر داد و اعلام کرد که این اماکن تفریحی و هنری پس از بازگشایی، به اجرای اصول فاصله‌گذاری اجتماعی؛ از جمله استفاده فاصله‌گذاری در ردیف‌های تماشاچیان، افزایش تهویه سالن و راه‌اندازی سیستم رزرو بلیط، ملزم خواهند شد.

بوریس جانسون نخست‌وزیر این کشور امروز (سه‌شنبه) در پارلمان از تغییرات جدید رونمایی کرده و نظر دولت لندن را درباره بازگشایی آرایشگاه‌ها، عبادتگاه‌ها و رستوران‌ها اعلام می‌کند.

جانسون در این جلسه همچنین نتیجه بازبینی قانون رعایت فاصله دو متری در انگلیس را اعلام خواهد کرد. فعالان صنعت گردشگری و بسیاری نمایندگان انگلیسی رعایت چنین فاصله‌ای را در جامعه غیرعملی و بی‌فایده می‌دانند و خواستار کاهش آن به یک متر هستند.

اگرچه انگلستان یکی از بالاترین آمار تلفات ناشی از کرونا را در اروپا داشت، با کاهش آمار ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری، قوانین خانه‌نشینی و قرنطینه که در اواخر ماه مارس در این کشور اعمال شدند، به تدریج برداشته می‌شوند.

اجرای برنامه دولت انگلستان برای قرنطینه از اول اوت (۱۱ مرداد) متوقف می‌شود، برنامه‌ای که به گفته مقامات این کشور در صورت شروع موج دوم کرونا در فصل زمستان، دوباره اجرایی خواهد شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان