arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

قطار مسافربری حادثه دیده در شوش به سمت تهران حرکت کرد / ۳ کشته در تصادف با قطار

فرماندار شوش گفت: قطار مسافربری که حدود ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در محدوده شهرستان شوش با یک خودروی سواری پژو برخورد کرده بود با تعویض لوکوموتیو به سمت تهران حرکت کرد. وی با بیان اینکه مسافران این قطار هیچ آسیبی ندیدند، گفت: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری که از اهالی شهرستان شوش بودند، جان خود را از دست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار شوش گفت: قطار مسافربری که حدود ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در محدوده شهرستان شوش با یک خودروی سواری پژو برخورد کرده بود با تعویض لوکوموتیو به سمت تهران حرکت کرد.

به گزارش ایرنا، عدنان غزی افزود: قطار اهواز - تهران پس از تصادف با خودروی سواری پژو با کمک مسوولان راه آهن جنوب و شهرستان شوش به ایستگاه بامدژ منتقل شد و با تغییر لوکوموتیو با اندکی تاخیر به سمت مقصد حرکت کرد.

وی با بیان اینکه مسافران این قطار هیچ آسیبی ندیدند، گفت: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری که از اهالی شهرستان شوش بودند، جان خود را از دست دادند.

اهالی منطقه به ویژه روستای مزرعه سه از نبود حفاظ برای راه آهن گلایه دارند، زیرا چندین بار در این نقطه تصادف قطار با احشام و اهالی منطقه رخ داده است.

به گزارش ایرنا ایستگاه‌های راه آهن آهودشت، میان آب، هفت تپه و شوش در محدوده شهرستان شوش هستند که این حادثه در بین ایستگاه بامدژ شهرستان اهواز و آهودشت شوش از توابع بخش شاوور رخ داد.

نظرات بینندگان