arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۹

همه آنچه درباره قابلیت‌های جدید محصولات اپل باید دانست

 کنفرانس بین‌المللی توسعه‌دهندگان اپل امسال با هدف بررسی جدیدترین پیشرفت‌های مرتبط با سیستم عامل‌های مکینتاش و iOS روز ۲ تیر برگزار شد. سیستم عامل جدید مهم‌ترین خبر کنفرانس امسال اپل بود. مطابق آنچه اعلام شده است، سیستم عامل جدید از سرعت به مراتب بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، به نقل از یورونیوز، کنفرانس بین‌المللی توسعه‌دهندگان اپل امسال با هدف بررسی جدیدترین پیشرفت‌های مرتبط با سیستم عامل‌های مکینتاش و iOS روز ۲ تیر برگزار شد.

در این کنفرانس، که به دلیل همه گیری کرونا برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می‌شد، از قابلیت‌های جدیدی رونمایی شد که کار با محصولات اپل را برای کاربران راحت‌تر خواهد کرد. در زیر نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین این تغییرات:

سیستم عامل iOS ۱۴
سیستم عامل جدید مهم‌ترین خبر کنفرانس امسال اپل بود. مطابق آنچه اعلام شده است، سیستم عامل جدید از سرعت به مراتب بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار خواهد بود.

سیستم عامل جدید از پردازنده‌های ارم پشتیبانی می‌کنند، اقدامی که تازه‌ترین گام اپل برای استقلال از پردازنده‌های اینتل و حرکت به سمت استفاده از پردازنده‌های تولیدی خود اپل به شمار می‌رود. مسئولان این شرکت می‌گویند حدود دو سال دیگر زمان خواهد برد تا اپل به طور کامل پردازنده‌های ساخت خود را در دستگاه‌هایش به کار گیرد.

در سیستم عامل جدید همچنین افزونه‌ای به نام کتابخانه اپلیکیشن‌ها (App Library) وجود خواهد داشت که به کاربران اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های خود را در صفحه‌ی اصلی گوشی به گونه‌ای مرتب و پنهان سر و سامان دهند.

نظرات بینندگان