arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۹

لایو خبر - ۶ تیر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست وزارت صنعت: دلار نفتی تقریبا تمام شده / باید به دنبال کسب دلار صنعتی باشیم
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۱

حسین مدرس‌خیابانی، سرپرست وزرات صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دلار نفتی تقریباً تمام شده و باید به دنبال کسب دلار صنعتی باشیم. وی راهبرد اصلی وزارت متبوع خود را تامین مواد اولیه تولید و اختصاص ارز دولتی به این حوزه عنوان کرد و افزود: در این زمینه رایزنی‌های زیادی با بانک مرکزی صورت گرفته و بانک مرکزی آمادگی کامل خود را برای تامین ارز واردات مواد اولیه اعلام کرده تا بتوانیم با حداکثر توان به جهش تولید کمک کنیم.

سخنگوی وزارت دفاع: منطقه انفجار پارچین تحت کنترل است / به کسی آسیب نرسیده / محل وقوع حادثه، مسکونی نبود؛ یک منطقه تپه‌مانند بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۳

امیر عبدی گفت: درپی انفجار شب گذشته در پارچین هیچ آسیبی به کسی وارد نشد و تلفاتی هم نداشتیم و در حال حاضر هم مجموعه و منطقه مخازن گاز تحت کنترل هست.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۶ تیر ۹۹: شناسایی ۲۶۲۸ مورد جدید ابتلا / مجموع جانباختگان به ۱۰۲۳۹ نفر رسید / ۴ استان در وضعیت قرمز
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۱

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۵۶ مورد بستری شدند.

کاهش ۷۶ درصدی واردات نفت چین از ایران
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۶

واردات نفت چین از ایران در ماه میلادی گذشته به حدود ۲۵۷ هزار تن رسید که در مقایسه با ماه مه سال گذشته ۷۶ درصد کاهش داشت.

الاخباریه: اعضای بازداشتی حزب‌الله عراق آزاد شدند
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۲

یک منبع امنیتی عراق صبح امروز (جمعه) از آزادی اعضای بازداشتی حزب الله عراق خبر داد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران: احتمالاً ۲۰ درصد تهرانی‌ها به کرونا مبتلا میشوند! / بیشترین میزان ابتلا به کرونا در پایتخت مربوط به منطقه ۴ است / بالاترین میزان مرگ و میر به ترتیب مربوط به مناطق ۴، ۱۴، ۲ و ۵ است
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۴

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ضمن اشاره به پیش‌بینی ابتلای ۱۴ تا ۲۰ درصد ساکنان تهران به کرونا گفت: بیشترین میزان ابتلا به کرونا در تهران مربوط به منطقه ۴ است‌.

دانشگاه جندی شاپور: ابتلای ۱۰۰ کودک خوزستانی به کرونا
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر تنها مرکز بستری و درمان کودکان زیر ۱۵ سال مبتلا به ویروس کرونا بیمارستان ابوذر اهواز است. وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ کودک خوزستانی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که تاکنون موردی از فوت کودکان بدون بیماری زمینه‌ای گزارش نشده است.

نامه روسای کمیسیون‌های مجلس به روحانی: روند هفت ساله را تغییر دهید؛ مجلس سکوت نخواهد کرد
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۰

روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی های اخیر تصریح کردند: روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد.

عراق تا پایان امسال، کل بدهی برقی خود را پرداخت می‌کند
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۳

وزیر نیرو اعلام کرد: عراق در حال پرداخت بدهی های خود است که تا کنون بخشی از آن را دریافت کرده‌ایم و مابقی نیز امیدواریم تا پایان امسال پرداخت شود.

چندین سال است که عراق یکی از مشتریان پروپا قرص گاز و برق ایران بوده، اما در سال های اخیر چندان در پرداخت مطالبات خود خوش قول نبوده و این در حالی است که بر اساس مذاکرات اخیر صورت گرفته بین دو کشور به نظر می رسد که این کشور قصد افزایش همکاری با ایران دارد.

یک نماینده: از پروتکل‌های الحاقی خارج می‌شویم
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۲

به گفته سردار علی آقازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه، مجلس شورای اسلامی تصمیم شورای حکام بر صدور قطعنامه علیه ایران پیروی از خواسته‌های امریکا بوده و بر این اساس و با تصمیم کمیسیون امنیت ملی، جمهوری اسلامی از پروتکل‌های الحاقی خارج می‌شود.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۱

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان