arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۷ تیر ۹۹

بازار طلا، سکه و ارز در هفتمین روز از تیر ماه عکس روند دو روز گذشته شاهد افزایش نسبی قیمت ها هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز در هفتمین روز از تیر ماه عکس روند دو روز گذشته شاهد افزایش نسبی قیمت ها هستند.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۶۸ (یک هزار و هفتصد و شصت و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۲ درصدی به ۱,۷۷۱ (یک هزار و هفتصد و هفتاد و یک ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۸۲۰,۵۰۰ (هشتصد و بیست هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۹۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۹۸ درصدی، از ۱,۰۸۳,۲۰۰ (یک میلیون و هشتاد و سه هزار و دویست ) تومان به ۱,۰۹۴,۰۰۰ (یک میلیون و نود و چهار هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۳۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۵۵۲,۰۰۰ (سه میلیون و پانصد و پنجاه و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی
امروز قیمت سکه بهار آزادی خلاف افت قبلی خود، رشد را تجربه کرد، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۸,۱۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۶۱ درصدی به ۸,۱۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۸,۳۰۳,۰۰۰ (هشت میلیون و سیصد و سه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۰۲ درصدی داشته است.

نظرات بینندگان