arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۹

چرا نکونام علیه حاجیلو حکم جلب گرفت؟

جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی و استقلال علیه اصغر حاجیلو پیشکسوت سالهای دور باشگاه استقلال موضع گیری حقوقی داشت و با پیگیری قضایی، او را روانه بازداشتگاه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاپیتان سابق تیم ملی و استقلال علیه پیشکسوت سالهای دور باشگاه استقلال موضع گیری حقوقی داشت و با پیگیری قضایی، او را روانه بازداشتگاه کرد.

به گزارش "ورزش سه" خبری به یکباره از صبح امروز در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که برای بسیاری از اهالی فوتبال تعجب‌آور است؛ اصغر حاجیلو بازیکن سابق استقلال که مدتی هم به عنوان سرپرست تیم ملی و باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد، به دلیل شکایت جواد نکونام بازداشت شد! اما حواشی این خبر که باعث شد تا نکونام علیه حاجیلو موضع گیری حقوقی داشته باشد، به حدود سه ماه قبل باز می‌گردد.

 

زمانی که اصغر حاجیلو در فروردین ماه مصاحبه پر کنایه‌ای را علیه جواد نکونام با خبرگزاری فارس انجام داد؛ حاجیلو در بخشی از این مصاحبه مصاحبه مدعی شد: ما نباید کینه های شخصی را بروز دهیم تا دل هواداران خون شود. آنها که خود سابقه درگیری و بازیکن سالاری دارند، نباید درباره تیم حرف بزنند. من در تیم ملی کنار افشین قطبی بودم و دیدم که چه کسانی جلسات مخفیانه علیه سرمربی و برای برکناری آن برگزار می کردند و در سایپا نیز این رفتارها را با مجید جلالی داشتند و در استقلال نیز با قلعه نویی مشکل داشتند. این افراد مگر شبانه از اردوی دبی تیم علی دایی اخراج نشدند که با وساطت برگشتند؟ یا همین اشخاص با عملکرد خوخواهانه و مافیایی خود باعث شدند تیم ملی در سه دوره جام ملتهای آسیا علیرغم استحقاق آن به فینال نرسد.

 

اما این ادبیات و کدگذاری های سرپرست سابق آبی‌ها علیه جواد نکونام باعث شد تا نکونام به دلیل شکایت و دریافت حکم جلب حاجیلو برود و سرانجام امروز پس از حدود سه ماه، رأی پرونده صادر شد و حاجیلو راهی بازداشتگاه شد؛ باید چند ساعتی را منتظر ماند و دید اختلافات میان دو پیشکسوت باشگاه استقلال چگونه حل و فصل خواهد شد؟

نظرات بینندگان