arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۷۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۹

سردار حاجی زاده: به مذاکره اعتقاد دارم اما نه با دشمنان؛ باید با ظرفیتهای داخل دانشگاه ها مذاکره شود / امروز هم ما برای تعامل و مذاکره به دانشگاه علم و صنعت آمده ایم

سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: مشکلات اقتصادی و تحریم از طریق مذاکره و تعامل قابل حل است اما نه با امریکا و دشمنان بلکه با ظرفیتهای بی نظیر داخل دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: مشکلات اقتصادی و تحریم از طریق مذاکره و تعامل قابل حل است اما نه با امریکا و دشمنان بلکه با ظرفیتهای بی نظیر داخل دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان.

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور در دانشگاه علم و صنعت و در نشست راهبردی جهش تولید که هم اکنون در این دانشگاه درحال برگزاری است، در جمع خبرنگاران در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه، گفت: خیلی از آقایان کشور ما معتقدند که مشکلات اقتصادی و تحریم از طریق مذاکره و تعامل قابل حل است. بنده هم همین اعتقاد را دارم. اما نه با امریکا و نه با دشمنان بلکه این مذاکره و تعامل باید با ظرفیتهای بسیار بی نظیر داخل دانشگاه ها و شرکتهای دانش نبیان صورت بپذیرد.

وی افزود: ما امروز ما برای تعامل و مذاکره به دانشگاه علم و صنعت آمده ایم و اخبار بسیار خوبی در این حوزه وجود دارد به نظر من این ریل گذاری در صنعت خودرو به نحوی است که اینده امیدوارکننده ای را می توانیم برایش متصور باشیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: تمام دنیا و متخصصین این را قائل هستند که ماهواره و ماهواره بر لبه تکنولوژیست و ما با کمک امریکا و کشورهای غربی اروپایی این کار را به نتیجه نرساندیم بلکه به کمک بسترهای داخل کشور و دانشگاه ها این امر را محقق ساختیم.

سردار حاجی زاده در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اینکه امروز 60 سال از عمر خودروسازی کشور می گذرد، بیان داشت: من می بینم که مدیران بسیار خوبی در بخشهای مختلف خودروسازی و وزارتخانه مربوطه مصمم هستند که این وابستگی را قطع کنند البته نباید انتظار داشته باشیم که در کوتاه مدت اتفاق ویژه ای بیفتد اما این ریلگذاری ما را به جای خوبی خواهد رساند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
1
پیامبر با مشرکان، امام علی و امام حسن با معاویه امام حسین در کربلا با لشکر یزید و دیگر معصومین هم در زمان خود همواره با دشمنانشان در حال مذاکره بوده اند و هرگز از مصالحه دست برنمی‌داشتند مگر زمانی که جنگ بر انها تحمیل میشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
0
اتفاقا مذاکره باید با دشمن صورت بگیره والا با دوست که فقط گفتگو و تبادل نظر انجام میشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
0
اصلا تنها جایی که مذاکره ارزش واقعی داره در موقع دشمنی هاست
سارا
|
Italy
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
2
0
خداوند حفظت کند سردار دلها حاجی زاده وشیر مادر حلالت
نظرات بینندگان