arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۹

چگونه نام کاربری را در اسنپ چت تغییر دهیم؟

بسیاری از افراد مدتی پس از ساخت پروفایل در اسنپ چت و فعالیت در این پلتفرم مایلند تغییراتی در اسنپ چت خود ایجا کنند، ولی از روش‌های انجام این کار آگاهی ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از افراد مدتی پس از ساخت پروفایل در اسنپ چت و فعالیت در این پلتفرم مایلند تغییراتی در اسنپ چت خود ایجا کنند، ولی از روش‌های انجام این کار آگاهی ندارند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تغییر نام شما در اسنپ چت می‌تواند بسیار ساده باشد فقط کافیست وارد ابزار ویرایش شده و تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنید.


بیشتر بدانید:


دو روش برای تغییر نام کاربری اسنپ چت و شناسه کاربری منحصر به فرد برنامه شما وجود دارد. گزینه اول تنها زمانی کار می‌کند که برای اولین بار حساب اسنپ چت خود را تنظیم کنید، زیرا برنامه به طور خودکار نام کاربری را برای شما ایجاد می‌کند، اما در این مرحله گزینه تغییر آن را به شما می‌دهد. اگر دوست دارید یک نام کاربری منحصر به فرد داشته باشید می‌توانید در این مرحله از گزینه مذکور استفاده کنید.

چگونه نام کاربری را در اسنپ چت تغییر دهیم؟
پس از تنظیم حساب اسنپ چت، تنها گزینه شما برای دریافت نام کاربری جدید تنظیم یک حساب کاربری جدید است. اما با این روش دوستان، فعالیت‌ها و تنظیمات خود را گم می‌کنید، اما این تنها گزینه‌ای است که در اختیار دارید؛ بنابراین اساساً تغییر نام کاربری اسنپ چت بدون از دست دادن حساب خود غیرممکن است. با این وجود، شاید به دنبال تغییر نام صفحه نمایش اسنپ چت خود باشید که هم امکان پذیر است و هم بسیار آسان.


اگر می‌خواهید نام نمایشگر اسنپ چت خود را تغییر دهید، این کار بسیار آسانی است و احتمالاً کمتر از یک دقیقه وقت شما را به خود اختصاص می‌دهد (مگر اینکه بخواهید نام طولانی خود را انتخاب کنید). در برنامه اسنپ چت در تلفن خود، از صفحه اصلی (که چهره شما را نشان می‌دهد) بر روی نماد نمایه خود در بالا سمت چپ کلیک کنید. با این کار شما به حساب کاربری خود وارد خواهید شد، اکنون روی نماد cog در سمت راست بالا کلیک کنید.


اکنون در منوی تنظیمات هستید، جایی که می‌توانید نام نمایشگر و نام کاربری خود را مشاهده کنید. برای تغییر نام صفحه نمایش خود، به سادگی با نام "Name" در فهرست، فقط آن را انتخاب کنید. در مرحله بعد شما به یک جعبه متن منتقل می‌شوید که می‌توانید نام نمایشگر جدید را وارد کنید. هر نام دلخواه خود را وارد کنید و دکمه سبز "ذخیره" را فشار دهید دوباره به منوی تنظیمات منتقل می‌شوید و نام شما تغییر می‌کند.

نظرات بینندگان