arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۹

دیدار مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با رضا ایرانمنش

حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با رضا ایرانمنش هنرمند و بازیگر جانباز سینما و تلویزیون دیدار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با رضا ایرانمنش هنرمند و بازیگر جانباز سینما و تلویزیون دیدار کرد.

حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در دیدار با رضا ایرانمنش، ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر ارزنده و توانمند سینما و تئاتر، بر لزوم بهره‌مندی جامعه فرهنگی و هنری کشور از تجارب ارزشمند این چهره برجسته تأکید کرد.

وی افزود: آرزومندیم که رضا ایران‌منش عزیز را دوباره سلامت و استوار بر قله هنر ارزشی و متعهد ایران ببینیم و نسل جدید و جوان حاضر در جبهه جنگ نرم و مقابله فرهنگی، قدر این سرمایه‌های ذی‌قیمت و گنج‌های ماندگار دوران دفاع مقدس را بیشتر بدانند. ما در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت آمادگی کامل داریم تا در زمینه‌های گوناگون از تجربیات این هنرمند سرافراز و متعهد استفاده کنیم.

رضا ایران‌منش نیز در این دیدار گفت: آرزوی موفقیت برای دوستان و همکاران عزیز در ادامه این راه سخت و گاه طاقت‌فرسا را دارم و از خداوند برای همه کسانی که برای شهدا و در راه شهدا قدم و قلم می‌زنند، توفیق آرزومندم.

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پایان این دیدار به نمایندگی از بنیاد فرهنگی روایت فتح، ضمن ابلاغ پیام ارادت جمعی از هنرمندان رشته‌های گوناگون هنر مقاومت اعم از سینما، تئاتر و تلویزیون، برای این هنرمند آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان