arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۹

نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد

نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد. این به روزرسانی شامل استیکر‌های متحرک، کد‌های QR و حالت تاریک می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت: تغییراتی بزرگ را شاهد خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نسخه دسکتاپ واتس اپ به روزرسانی شد. این به روزرسانی شامل استیکر‌های متحرک، کد‌های QR و حالت تاریک می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت: تغییراتی بزرگ را شاهد خواهیم بود.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، واتس اپ در حال افزودن برخی از ویژگی‌های جدید به برنامه‌های ساده و در عین حال فوق العاده محبوب خود است. یکی از این موارد استیکر‌های متحرک است.


بیشتر بدانید:


در حالیکه در چندین سیستم عامل پیام رسانی دیگر مانند تلگرام، آی مسیج، وی چت و برنامه‌های مشابه دیگری نیز وجود دارند که محبوبند و امکانات مذکور را نیز در نسخه وب خود دارند، واتس اپ محدودیت‌هایی در این زمینه داشت. اکنون واتس اپ با به روزرسانی جدید خود تمامی مشکلات و محدودیت‌های پیشین را حل کرده و از استیکر‌های متحرک تا حالت تاریک را اجرا می‌کند.

نسخه وب واتس اپ به روزرسانی شد
یکی دیگر از ویژگی‌های جدید، کد‌های QR برای پروفایل است. در حال حاضر هر حساب دارای کد QR خاص خود است، که باعث می‌شود اسکن کد شخصی را آسان کند و به جای اینکه به صورت دستی تعداد آن‌ها را وارد کنید می‌توانید آن‌ها را به عنوان مخاطب اضافه کنید. این ویژگی نیز از مدتی پیش در خدمات فیس بوک وجود داشته، اما اخیرا به واتس اپ اضافه شده است.


تماس‌های ویدیویی گروهی نیز بهبود یافته است. اکنون وقتی در یک فیلم گروهی هستید، می‌توانید بر روی ویدیوی یک شرکت کننده ضربه بزنید تا ویدیوی شما به حداکثر برسد؛ و اگر گپ گروهی شما دارای ۸ شرکت کننده یا کمتر است، می‌توانید با یک کلیک گپ گروهی را شروع کنید. نسخه وب واتس اپ، همچنین از حالت تاریک برای مطابقت با برنامه پشتیبانی می‌کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
1
1
به نظر میرسه "انتخاب"، مدتیه که زحمت ترجمه رو به خودش نمیده! حتی متن رو بعد از ترجمه با گوگل ترنسلیت، تصحیح هم نمیکنین که مفهوم باشه فارسیش! خب یه بارگی همون متن انگلیسی رو بذارین دیگه! حداقل مفهومه!!
نظرات بینندگان