arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۲ تیر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احضار بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۷

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصاحبه اش که در آن ضمن توهین به ارکان باشگاه ، اظهارات نادرستی درباره مسئولان پرسپولیس انجام داده بود، به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد

حرکت جدید ترامپ برای توقیف نفتکش‌های ایران در مسیر ونزوئلا
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۲

دولت ترامپ در آخرین تلاش خود برای توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران در مسیر ونزوئلا دست به ارائه‌ دادخواست به مراجع قضایی زده است.

اولین واکنش آژانس انرژی اتمی به حادثه در مجتمع غنی‌سازی نطنز
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۴

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای به حادثه امروز در یکی از سوله‌های در دست احداث مجتع غنی‌سازی نطنز واکنش نشان داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد: زنگ خطر کرونا در بوشهر /کمبود و خستگی پرستاران /باید ورودی به بیمارستان‌ها کم شود
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۷

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌ اند که در حال حاضر آمار بیماران بستری ۲۸۳ نفر است.

جزئیات مهم از محدودیت‌های جدید کرونایی از زبان رئیس جمهور
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۷

جت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به گزارش ارائه شده از سوی کمیته اجتماعی – امنیتی و بررسی های دقیق، مقرر شد در مناطق با وضعیت هشدار یا قرمز محدودیت های جدید به شکل کاملا هوشمند اعمال شود. وی گفت: تمامی وزارت خانه ها موظف به ارائه برنامه جامع سازگاری با کرونا به کمیته اجتماعی – امنیتی هستند تا در ستاد ملی بررسی و تصویب شود.

اصلاح سبد سهام و تبدیل دلار؛ بورس‌بازان برای پیروزی بایدن آماده می‌شوند
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۶

سرمایه‌گذاران فعال در بازارهای مالی آمریکا به طور فزاینده‌ای در حال تغییر رویکرد خود نسبت به نگهداری یا خرید سهام شرکت‌ها و نیز تصویر چشم‌انداز نزولی برای نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل ارزهای عمده جهان هستند.

چند ماه حق بیمه بیکاری به بیکاران تعلق می‌گیرد؟
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۱
مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری به بیمه شدگان واجد شرایط، به سابقه پرداخت حق بیمه از سوی آنان بستگی دارد و در هر حال مدت آن از ۳۶ ماه برای بیمه شدگان مجرد و ۵۰ ماه برای بیمه شدگان متاهل و متکفل بیشتر نیست.
 
 
آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۲ تیر ۹۹: ۱۴۸ نفر دیگر جان باختند / مجموع فوتی‌ها به ۱۱۱۰۶ نفر رسید / افزایش مبتلایان به ۲۳۲۸۶۳ نفر
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۱

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۳۲ هزار و ۸۶۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۱۰۶ نفر رسید.

سیروس گرجستانی درگذشت
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۶

سیروس گرجستانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

سخنگوی وزارت بهداشت: کرونا هیچ داروی خاصی ندارد / تنها راه مقابله "پیشگیری" است / مردم به کمک کادر درمان بیایند
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۰

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماری کووید-۱۹ هیچ واکسن و داروی خاصی ندارد و تنها راه مقابله با آن، پیشگیری است، تاکید کرد: مردم باید به کمک کادر بهداشت و درمان بیایند و همانند اسفند و فروردین، موضوع کرونا را جدی بگیرند.

زالی: بستری شدن ۵۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در تهران، طی ۲۴ ساعت گذشته / در نامه‌ای خواستار اعمال محدودیت‌های جدید سخت گیرانه در سطح استان شدیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۵

دکتر زالی، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از بستری شدن ۵۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

حادثه در یکی از سوله های در حال احداث سایت نطنز / سازمان انرژی اتمی: در حال بررسی هستیم / حادثه، تلفاتی نداشت / از نظر احتمال ایجاد آلودگی، جای نگرانی نیست
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۴

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: بامداد امروز پنجشنبه درپی وقوع حادثه ای که چگونگی آن در دست بررسی است، یکی از سوله های در دست ساخت در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد

ماسک بزنید؛ هزینه درمان کرونا بالاست
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۳

پرستار بخش آی‌سیوی بیمارستان مسیح‌دانشوری معتقد است: دارو رمدسیویر برای درمان بیماران کرونایی جواب مثبت داده، اما برای پروتکل اولیه درمان این بیماری 12 عدد از آن نیاز است که قیمت بسیار بالایی دارد.

جزئیات تیراندازی به اتوبوس کارکنان پتروشیمی ماهشهر / فرماندار: موضوع امنیتی نیست؛ عاملان شناسایی شدند
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۴

فرماندار ماهشهر با اشاره به حادثه تیراندازی به اتوبوس کارکنان شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، از شناسایی عاملان این تیراندازی خبر داد.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۳

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان