arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۹

ریزش معدن در روستای سرتیتان گیلان غرب / تایید کشته شدن یک نفر تاکنون / ۷ نفر دچار گازگرفتگی شدند / احتمال محبوس شدن ۶ تا ۸ نفر در معدن

ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه امروز جمعه، گزارشی از استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان دریافت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ریزش معدن در روستای سرتیتان گیلان غرب / تایید کشته شدن یک نفر تاکنون / ۷ نفر دچار گازگرفتگی شدند / احتمال محبوس شدن ۶ تا ۸ نفر در معدن

معاون علملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ریزش معدن در گیلان غرب خبر داد.

محمد باقر محمدی گفت: ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه امروز جمعه، گزارشی از استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان دریافت شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در حال حاضر ٣ تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلان غرب، اسلام آباد غرب و تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

تکمیلی / تایید یک کشته

شفیعی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به ایسنا اعلام کرد: تا این لحظه عملیات آواربرداری توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات فوت شده است.

 

۷ نفر دچار گازگرفتگی شدند

فرماندار گیلانغرب گفت: هفت تن در معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب دچار گازگرفتگی شدند.

کوروش محمودیان در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد و به احتمال زیاد تاکنون یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده است.

وی در خصوص چگونگی این حادثه اظهار داشت: به منظور نجات ۲ تن از مصدومان که در داخل معدن بوده و دچار گازگرفتگی شده بودند پنج تن دیگر وارد معدن از نوع بیتومین شدند که متاسفانه هر هفت تن دچار سانحه شدند.

او گفت: از مجموع مصدومان این حادثه حال عمومی پنج تن خوب است و ۲ تن حالشان وخیم است که به احتمال زیاد یکی از این افراد تاکنون فوت کرده است.

وی از استقرار بالگرد هوایی و تیم امداد هوایی در محل بیمارستان گیلانغرب به منظور امداد رسانی به مصدومان خبرداد.

طبق اعلام سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه سه تیم عملیاتی هلال احمر از شهرستان‌های گیلانغرب ، اسلام آباد غرب» و یک تیم واکنش سریع از مرکز استان توسط بالگرد به منطقه حادثه دیده اعزام شده است.

امیر معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: اورژانس هوایی این جمعیت برای انتقال یکی از مصدومان این حادثه به کرمانشاه که حالش وخیم گزارش شده عازم منطقه شده است.

 

احتمال محبوس شدن ۶ تا ۸ نفر در معدن

سخنگوی جمعیت هلال احمر از احتمال محبوس شدن ۶ تا ۸ نفر در معدن شهرستان گیلان غرب خبر داد.

محمد نصیری در گفتگو با تسنیم، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۵ امروز بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان ٣ تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب «اسلام آباد غرب» و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون تیم‌های امدادی در محل حادثه حضور دارند و بر اساس اظهارات مطرح شده از سوی افراد محلی در این منطقه، ۶ تا ۸ نفر در این معدن محبوس شده‌اند و عملیات آواربرداری توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در گزارشات بعدی اقدامات جمعیت هلال احمر درباره حادثه دیدگان اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان