arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

صبحانه خبری / اول صبح این خبرها را از دست ندهید / ماسک بالاخره اجباری شد / درخواست ایران برای فعال شدن مکانیسم ماشه / ادامه لیگ برتر در هاله ای از ابهام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

متن طرح سؤال از رئیس‌جمهور منتشر شد: متن طرح سؤال از رئیس‌جمهور در خصوص مسائل اقتصادی موجود در کشور از جمله از هم‌گسیختگی بازار مسکن، خودرو، تورم و ارز منتشر شد.

درخواست ایران برای فعال شدن مکانیسم ماشه برجام: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید نامه‌ای از محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران دریافت کرده که در آن ایران درخواست کرده است مکانیسم حل اختلاف که از آن به عنوان «مکانیسم ماشه» یاد می‌شود، فعال شود.

بیداد کرونا در لیگ برتر: ۱۲ عضو باشگاه استقلال و ۱۶ عضو تیم فولاد خوزستان به کرونا مبتلا شدند. به این ترتیب، بازی‌های استقلال با پارس‌ جم و فولاد با نساجی لغو شد. حسن بیت سعید بازیکن فولاد اعتراف کرده که با وجود کرونا مقابل استقلال بازی کرده بود. تکلیف ادامه لیگ مشخص نیست.

ماسک اجباری شد: حسن روحانی گفت از امروز استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده جمعی، الزامی است و ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان بی ماسک در اداره‌ها ممنوع است و کارمندان بی‌ماسک هم غیبت می‌خورند.

واکنش سازمان بازرسی به «هر ایرانی یک شبکه اینترنتی»: سازمان بازرسی کل‌کشور اعلام‌کرده راه‌اندازی تلویزیون‌های اینترنتی، خلاف قانون اساسی است و جلوی طرح وزیر ارتباطات با نام هر ایرانی یک شبکه اینترنتی را می‌گیرد.

نظرات بینندگان