arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۹۹۳۴
تعداد نظرات: ۶۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۹

حمله حسین شریعتمداری به ظریف: حضرت آقا ظریف را صادق و شجاع نامیدند اما یک انسان مؤمن، راستگو و حتی شجاع هم به راحتی می تواند سرش کلاه برود و فریب بخورد

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: اگر آقای ظریف اقدامات و عملکرد وزارتخانه تحت مسئولیت خود را قابل دفاع می‌دانند چرا از خودشان مایه نمی‌گذارند و با ارائه اسناد متقن و دلایل محکم از آن دفاع نمی‌کنند؟ و چنانچه عملکرد وزارت خارجه را نا‌موفق ارزیابی می‌کنند چرا آن را به حضرت آقا نسبت می‌دهند؟!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمله حسین شریعتمداری به ظریف: حضرت آقا ظریف را صادق و شجاع نامیدند اما یک انسان مؤمن، راستگو و حتی شجاع هم به راحتی می تواند سرش کلاه برود و فریب بخورد

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یاداشتی در این روزنامه نوشت: دیروز آقای ظریف که برای گزارش کار وزارت امور خارجه کشورمان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود، به مسائل و موضوعاتی اشاره کرده و درباره آنها توضیح داد که بعضاً یکصد و هشتاد درجه با واقعیات فاصله داشت!

جناب ظریف بسیاری از اقدامات وزارت خارجه را مورد تائید رهبر معظم انقلاب معرفی کرد که تیتر یک کیهان امروز با عنوان «راستی‌آزمایی اظهارات ظریف در مجلس» به فاصله میان ادعای ایشان با واقعیات اختصاص دارد و از این روی در وجیزه پیش‌روی سخن دیگری در میان است. بخوانید!

بیشتر بخوانید:

۱- اگر آقای ظریف اقدامات و عملکرد وزارتخانه تحت مسئولیت خود را قابل دفاع می‌دانند چرا از خودشان مایه نمی‌گذارند و با ارائه اسناد متقن و دلایل محکم از آن دفاع نمی‌کنند؟ و چنانچه عملکرد وزارت خارجه را نا‌موفق ارزیابی می‌کنند چرا آن را به حضرت آقا نسبت می‌دهند؟! یعنی دقیقاً همان راهکاری که جناب رئیس‌جمهور نیز بارها برای توجیه ناکارآمدی‌های دولت به آن متوسل شده‌اند!

۲- نگارنده با اهانت برخی از نمایندگان به جناب ظریف و دروغگو نامیدن ایشان موافق نیست ولی تاکید حضرت آقا بر صادق و شجاع بودن ایشان نیز نمی‌تواند نشانه عملکرد قابل‌قبول وزارت خارجه باشد، چراکه یک انسان می‌تواند مؤمن و راستگو و حتی شجاع باشد ولی در مسئولیتی که بر عهده گرفته کارآمد نباشد و مثلاً به راحتی سرش را کلاه گذاشته و فریبش بدهند یعنی همان ترفندی که آمریکا در مقابل تیم مذاکره‌کننده کشورمان به کار گرفت و برجام سراسر خسارت و فاجعه را به آنان تحمیل کرد.

به عنوان مثال -و فقط یکی از ده‌ها نمونه دیگر- حضرت آقا در آغاز سال ۹۴ تأکید فرمودند که؛ لغو تحریم‌ها پس از اجرای توافق، خدعه آمریکایی است ولی آقایان همه امتیازها را دادند و درمقابل وعده نسیه لغو تحریم‌ها را گرفتند و نتیجه آنکه نه فقط تحریم‌ها لغو نشد بلکه ده‌ها تحریم دیگر هم به آن اضافه شد! و بی‌توجهی تیم مذاکره‌کننده کشورمان به هشدار حضرت آقا باعث شد آمریکا کلاه گشادی را که تدارک دیده بود به آسانی بر سر تیم مذاکره‌کننده مؤمن و شجاع و راستگوی کشورمان بگذارد! یعنی بازهم به توصیه رهبری که فریب لبخند دشمن را نخورید توجه نکردند و شد آنچه نباید می‌شد! و یا حضرت آقا ۱۱ شرط برای توافق تعیین و ابلاغ فرمودند، آقایان به کدامیک از آنها عمل کرده‌اند که حالا ناکامی و ناتوانی خود را به حساب حضرت ایشان می‌نویسند؟! آقای ظریف! چرا نمی‌فرمائید که حضرت آقا با صراحت اعلام کرده بودند به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستند و نگران خدعه و نیرنگ آنها هستند؟! و آقایان امضای کری را تضمین می‌دانستید! و یا مگر نفرمودند «من به برجام به صورتی که عمل و محقق شد اعتقادی نداشتم و این را به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه هم گفتم»؟.

چرا نمی‌فرمائید حضرت آقا به شما چه گفتند؟! و یا...

نمونه‌های دیگر را در گزارش تیتر یک کیهان امروز بخوانید.

۳- آقای ظریف فرموده‌اند «من هیچ‌گاه مسائل داخلی را به خارج نبردم»! بدیهی است که معتقد نیستیم جناب ظریف به منافع ملی پشت کرده‌اند و نگارنده حتی در مصاحبه با واشنگتن‌پست گفته بودم که یک موی ظریف را با تمامی اعضای تیم‌های مذاکره‌کننده ۱+۵ نیز عوض نمی‌کنیم ولی متأسفانه ایشان در جریان سفر به نیویورک برای شرکت در شصت و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد (مهرماه ۹۳) در مصاحبه با شبکه تلویزیونی PBS آمریکا که در محل شورای روابط خارجی آمریکا صورت گرفته بود در پاسخ به این سؤال خبرنگار (هاله اسفندیاری جاسوس سیا) که پرسیده بود «آیا شکست در مذاکرات هسته‌ای بر سیاست خارجی ایران تأثیرگذار خواهد بود؟» می‌گوید «بی‌تردید، همین‌طور است زیرا ما روندی را شروع کرده‌ایم که هدف از آن تغییر فضای سیاست خارجی کشور است. اگر با وجود تلاش‌های ما برای تعامل، این تلاش‌ها بی‌نتیجه بماند، مردم ایران این فرصت را خواهند داشت تا ۱۶ ماه دیگر که انتخابات پارلمانی در ایران برگزار می‌شود، به این عملکرد ما (با آرای خود) پاسخ دهند...

حالا هم کسانی هستند که نمی‌خواهند هیچ‌گونه توافقی حاصل شود... به نظر من، در انتقال پیامی که جامعه بین‌المللی و به‌ویژه غرب می‌خواهد به ایران منتقل کند باید بسیار دقت کند...

من فکر می‌کنم مردم ایران پاسخ خود را در صندوق‌های رأی نشان خواهند داد.»!

جناب ظریف! انتخابات پارلمانی ایران چه ربطی به آمریکا دارد که می‌فرمائید اگر در توافق به نتیجه نرسید، رقبای سیاسی شما در ایران مجلس را در اختیار می‌گیرند؟! آیا این سخن جنابعالی کشاندن مسائل داخلی ایران به کشورهای بیگانه، آنهم آمریکا نیست؟!.

آقای ظریف! جنابعالی پیش از این هم در آن هنگام که آقای‌روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ‌ملی در دولت اصلاحات مشغول مذاکره با طرف غربی بود طی سخنانی که فیلمش سال‌ها بعد منتشر شد خطاب به البرادعی دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی‌ فرموده بودید: «بسیاری از کاندیداهای ریاست جمهوری از شکست مذاکرات ما سود می‌برند. آنها موفقیتی در این گفت‌وگوها نمی‌بینند و از طرفی آنها آدم‌های پرنفوذی هستند. اعتبار اروپایی‌ها و مذاکره‌کنندگان ایرانی هردو در ایران از دست رفته است»!

چرا انتخابات ریاست جمهوری ایران را با «اعتبار اروپایی‌ها و مذاکره‌کنندگان ایرانی» گره زده بودید؟! و این نمونه‌ها با ادعای جنابعالی که می‌فرمائید «من هیچ‌گاه مسائل داخلی را به خارج نبردم»! چگونه قابل جمع است؟!

۴- درباره تائید -البته مشروط- رهبر معظم انقلاب از دولت و تیم مذاکره‌کننده باید گفت حضرت ایشان از همه دولت‌ها حمایت کرده و می‌کنند و در همان حال نظرات خود را علناً و در مواردی به طور خصوصی به دولتمردان ابلاغ می‌فرمایند و بسیار بدیهی و طبیعی است که به عنوان مثال، وقتی تیم‌کشورمان برای مذاکره رفته است تضعیف آنها، تضعیف نظام و باعث سوءاستفاده دشمنان خواهد بود.

حضرت ایشان توصیه‌های ضروری و هشدارهای لازم را ارائه می‌فرمایند و اما برای ارزیابی نتیجه باید آنچه انجام گرفته را با آنچه حضرت آقا در نظر داشته و رسماً اعلام کرده‌اند به مقایسه نشست و چنانچه دو سوی این مقایسه یکسان نبود، به حکم عقل و علم و منطق نمی‌توان نتیجه را به حضرت ایشان نسبت داد. حضرت آقا در همین زمینه می‌فرمایند:

«... خب شما چشم و گوش دارید. نامه‌ای که من نوشتم را ببینید. ببینید تصویب برجام چه شکلی بوده و چه شرایطی داشته است. اگر آن شرایط اعمال نشد وظیفه رهبری این نیست که بگوید برجام نباید باشد. عقیده من این است که رهبری در زمینه‌های اجرایی نباید ورود کند مگر جایی که به حرکت کلی انقلاب مربوط است. من به برجام به صورتی که عمل و محقق شد اعتقادی نداشتم و این را به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه هم گفتم.».

۵- و بالاخره حضرت آقا، مراد، رهبر، جان و جان‌مایه نزدیک به یک میلیارد مسلمان و صدها میلیون انسان پاکباخته در سراسر جهان هستند. در استناد به این ذخیره الهی که متعلق به همه مظلومان و محرومان عالم و مخصوصاً نقطه امید و تکیه‌گاه امت فراگیر اسلامی است ‌اندازه نگه‌دارید و احتیاط کنید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۳۷
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
20
کی سر تو کلاه گذاشته شجاع
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
15
بجز شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
21
شریعتمداری، یک ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
32
بابا دیگه ازین آقا خبر نذارید. یه روزنامه دوزاری داره میچرخونه اونم با پول بیت المال ، بعدش جنگ روانی راه میندازه. یکی نیست بگه آخه تو امثال تو اگه حرف نزنید بخدا وضع مملکت درست میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
31
جرا تو کرونا نمیگیری
صفدر حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
16
6
مگه میشه آدمی 50 سال با پول این مملکت توی آمریکا زندگی کنه و نفهمه که آمریکا هیچ مذاکره ایی با ما نداره و هدفی جز براندازی وجود نداره .
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
27
حاج حسين مطمئني سر خودت كلاه نرفته .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
22
اینکه سر هر مومنی امکان کلاه رفتن و فریب هست جمله درستی است که حسین شریعتمداری مدتها است بعنوان انقلابی دو آتشه ریشه را باتیشه می زند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
29
انشالله به بدترين عاقبت دچار شى
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
16
3
انتخاب جمع کن بساطو ... شما خوبین ولمون کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
5
25
مرگ بر منافق...زنده باد مصدق زمان...زنده باد آقای ظریف...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
17
مرگ بر خوارج نهروان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
31
با وجود فسيلهاي مانند ايشان انتظار معجزه از هيچ بني بشري نداشته باشيم با پول بيت المال بيش از 40ساله كه عليه منافع ملي مطلب مي نويسند. قاضي منصوري هم سالها تاخت و سر همه شما كلاه گذاشت ولي آخر و عاقبت خوبي نصيبش نشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
21
این عبارات آقای شریعتمداری در مورد خودش هم مصداق دارد ضمن این که هر کس راکه به هر طریقی رهبری تایید کرده اند زیر سوال می برد! آقای شریعتمداری آدم را یادمنافقین صدر اسلام میاندازد!
حکمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
22
آقای شریعتمداری ،مقام معظم رهبری مفسر برای فرمایشات خود نیاز ندارد. اگر هم نیاز به تفسیر باشد. جنابعالی که سوگیری دارید.فرد منصفی نیستید.
اگر واقعا مدافع ولایت هستی.از کیهان استعفا بده،
بعد هر نظری داری بفرمائید.این برای شما که جلوتر هستید بهتر است.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
24
در هر آشوب و بلوایی پای شریعتمداری بعنوان تشدید کننده و محرک مطرح است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
18
چراکه یک انسان می‌تواند مؤمن و راستگو و حتی شجاع باشد ولی در مسئولیتی که بر عهده گرفته کارآمد نباشد و مثلاً به راحتی سرش را کلاه گذاشته و فریبش بدهند.....
نمونه بارز این مطلب تایید صد در صدی رهبری از شخص احمدی نژاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
18
چاپلوس و............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
19
سلام: اقای شریعتمداری
معصوم فرموده:از خصوصیات مومن ، صادق بودن میداند و میفرماید
مومن شاید هر گناهی را انجام بدهد اما دروغگو نیست
پس شما که تهمت دروغگو بودن را در سمع کل دینا به ایشان زدید
که فریب خوردن ربطی به گناه کبیره نسبت دادن ندارد
پس اگر خودتان را تابع قران و ولی امر میدانید
از تهمت و توهین ناروا وکبیره که زده اید در پیشگاه
خداوند متعالی و نزد مردم
عذرخواهی کنید که توجیه گناه کبیره
از خصوصیات اهل کبر و استکبار ویا نادانها و جاهلان مستمسک به دین هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
23
با سلام در این مملکت سر همه کلاه میرود بجز اقای شریعتمداری بی زحمت مملکت بدین دست ایشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
۳۰ ساله دست ایشان است و به این فلاکت افتادیم
یار ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
11
حاج حسین محترم ماشاءالله همیشه یه چیزی توی آستین دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
17
5
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
24
اگر می خواستیم اراجیف این را بخوانیم، می رفتیم کیهان می خریدیم!!!

چه دلیلی دارد که شما تبلیغ نوشته های بی سر و ته شریعتمداری را کنید؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
17
جناب کشور را در داخل فشل کردید حداقل اجازه دهید در خارج حق خودمان را ازراه دیپلماسی بگیریم لعنت خدا برتو و همدستانتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
17
وقاحت این از حد نامجاز هم گذشته است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
13
بله ! چه برسد به یک انسان ! مثل تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
انسان !!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
18
صحبت های شریعتمداری تکراری و خنده دار است چون اگر دقت شود پیش بینی های ظریف کاملاً محقق شده است از طرف دیگر چرا شریعتمداری که هیچکاره است چرا برای کوچکترین مسأله از رهبری مایه میگذارد و حتی سخنگویی ایشان را بعهده می گیرد و صحبت های رهبری را مطابق میل خود تحلیل می کند مشکلی نیست ولی اگر شخص دوم مملکت (برابر قانون اساسی) و یا وزیر خارجه نامی از رهبری ببرند مجرم هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
حتما اجازه دارد و هماهنگ است !؟
چه میدانیم ما ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
تحریما برداشته شده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
18
با رویه و چارچوب فکری و اعتقادی آقای شریعتمداری اگر ظرف این چهار دهه از ابتدا کلیه امور و مسئولیت ها به ایشان محول میشد الان جنگ جهانی سوم ، چهارم و پنجم هم تمام شده بود و کل دنیا از لوث کافران و دشمنان پاک شده و ما دیگه نه توی سیستان و بلوچستان مشکل داشتیم و نه توی کردستان کوله بر .
سید عباس تسبیحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
15
7
این مطلب که ظریف ساده لوح ترین وزیر خارجه جهان میباشد در قرار داد برجام به خوبی مشخص است، اما بار مسئولیت مسئولان رده بالای کشور جمهوری اسلامی ایران را از این موضوع کم نمی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
19
قربون دهنت برادر شریعتمداری!!! ولی شما که فریب خورده خدایی هستی !! دیگه این حرف رو نزنید بازم تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
5
15
این یک سال هم بگذره دیگه قیافه همیشه طلبکار این آقا رو دیگه تو خبرها نبینیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
19
پرفِسور بزرگ عالم هستی شما بفرما چه باید کرد راهکارچیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
14
حسین جان دیگه زیاده روی نکن و کاسه داغتر از آش نشو!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
22
حسین آقا !
لطفاً دهن رو ببند.
جاذبه داشته باشیم نه دافعه!!!!
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
11
اگر در توافق به نتیجه نرسید، رقبای سیاسی شما در ایران مجلس را در اختیار می‌گیرند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
17
خودت چي شريعتمداري
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
18
این فرد جاهل که با فحاشی و افراطی گری ؛ خارج از رسالت رسانه ایش حرف می زند همه از این بی ادبی او بیزاریم چگونه به خودش اجازه می ده به انسان دانا و شریفی چون آقای ظریف بی احترامی کند
چندین ساله که این گونه افراد بیشتر سرمایه ها انسانی و مادی ازبین رفته و هر روز شاهد فقر و بدبختی مردم و نابودی فرهنگ ایران 7هزارساله می باشیم
ننگتان باد که به هیچ دین آیینی پایبند نیستید آقا تایید می فرماید حرف در میارید شورای نگهبان تایید می کند حرف در میارید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
24
راستی مانیتور اپل رو هنوز داری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
All in one والله
چن سال پیش موقع حقوق های نجومی ی فیش نجومی ازش دیدم البته ای کاش ده برابر اون فیش ها رو بگیره ولی های وهوی ها و سنگ اندازی ترغیب و تشویق به هزینه زایی ها از دیوار سفارت رفتن به بالا و اینها کشور را ورشکسته نکند والا امثال این درد کشور و مردم ندارن بخورن اما هزینه های دیگر وارد نکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
9
11
خدایا صبر به رهبر معظم انقلاب عطا بفرما از این به ظاهر دوستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
21
اقای شریعتمداری
اگه حرفهای که میزنی و فکر میکونی مردم قبولت دارند چرا یک بار خودت را در معرض رای مردم نمیگداری تا یک بار برای همیشه بفهمی که مردم تو امثال تورا خائن به کشور میدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
هر کسی منتقد باشه باید مردم قبول داشته باشن؟
هر کسی نظری داره اینم نظر خودشو گفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
10
باز شریف صادق و شجاع است ولی بعضی ها دروغگو نان بنرخ روز خور و نادان هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
14
خوب کاری نداره جناب شریعتمداری ، حالا که فریب خورده نابودش کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
12
"عقیده من این است که رهبری در زمینه‌های اجرایی نباید ورود کند مگر جایی که به حرکت کلی انقلاب مربوط است. "
اقای شریعتمداری از این مذاکرات و توافقات چه چیزی مهمتر وجود داشت وداردکه به قول شما ایشان ورود پیدا نکردند؟
یک شعری بخوانید که در قافیه اش گیر نکنید.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
15
چقدر در وجیزه‌ی خود عقده‌ای و تنگ نظر ظاهر شده اید.
چقدر خود را به در و دیوار می کوبید آقای ...؟
آیا به نظر خودت، آنطور که در وجیزه‌هایی که خودت نگاشته ای - که اسناد آن در کیهان موجود است و ایضا در آن کامپیوتر آمرکائی ات هم مجود است )):: - از الفاظ درشت، اطلاعات بازی و ... استفاده کنی، خواننده بر داننده بودن و آگاه بودنت، دلالت خواهد نمود؟
چرا خود را رقیب افراد باسواد و دانشمندی چون ظریف می دانی؟
چرا زیاده گوئی را حمل بر آگاهی می دانی؟
شریعتمداری آدم باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
20
3
اگر رهبری در موردی به این شخص راستگو گفتند دلیل نمی شود که در همه موارد شخص راستگو باشه
ظریف تبدیل به یک دروغگو شده که افتضاحی به نام برجام را می خواد به اسم رهبری تمام کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
12
5
حضرت آقا، مراد، رهبر، جان و جان‌مایه نزدیک به یک میلیارد مسلمان و صدها میلیون انسان پاکباخته در سراسر جهان هستند. در استناد به این ذخیره الهی که متعلق به همه مظلومان و محرومان عالم و مخصوصاً نقطه امید و تکیه‌گاه امت فراگیر اسلامی است ‌اندازه نگه‌دارید و احتیاط کنید.
مرتضی عابدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
15
توی این دوره زمانه یه کیهان فقط راست میگه یه
کریمی قدوسی
البته بافحش و تهمت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
15
3
انتخاب جان!!!
اصلا تو خوبی!!تو پیغمبری!!!
ولی اینو باید به خودت تفهیم کنی که کاه عسل طولانی شما و دولتتون که بهتون پول و یارانه رسانه ای را میده تمام شده و موقع شمارش جوجه هاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
13
3
انتخاب جان!!!
اصلا تو خوبی!!تو پیغمبری!!!
ولی اینو باید به خودت تفهیم کنی که کاه عسل طولانی شما و دولتتون که بهتون پول و یارانه رسانه ای را میده تمام شده و موقع شمارش جوجه هاست
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
16
آقای شریعتمداری، اولا که روایت است «المؤمن کیّس» مؤمن زیرک است، پس اگر کسی را مؤمن میدانید، ساده لوح انگاشتنش با باورتان در منافات خواهد بود. درثانی، بعضی از مجلسیها آقای ظریف را دروغگو خطاب کردند! که خب، مؤمن دروغگو نمشود؛ لذا اگر کسی به مؤمن، دروغگو بگوید مشخص است که به او تهمت زده و تهمت زدن مجازات شرعی دارد. ثالثا، شأن مجلس این نیست که وقتی یک وزیری را جهت توضیح دعوت میکند، هنوز دفاعیات وزیر تمام نشده به او تهمت بزنند؛ البته در این مورد، اگر مجلس شأنی برای خود درنظر داشته باشد، پس باید خودش رعایتش کند.
از همه اینها گذشته، هم شما خوب میدانید و هم ما که برجام توافقی بود که به امضای حاکمیت رسید، کار یک وزیر و یک جناح و یک دولت نبود؛ پس نتیجه اینکه، بعضی وقتا بعضیا اگه ببندن بهتره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
14
خب این از نظر آقای شریعتمداری، چنانچه آقای علم الهدی و احمد خاتمی هم نظر مشابه اعلام میکنن. اگر چنین باشد پس خدا حافظ ظریف وحتی روحانی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
0
این شریعتمداری اگر حرف نزدن مردم تصور نمی کنند مرده است ...او یک صفحه می توتند راجع به برجام مطلب بنویسد و شرح دهد یا فقط بلد است توهین کند و تهمت بزند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
مردم به شغل احتیاج دارند، کمر مردم زیر بار گرانی شکسته ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
حسین شریعتمداری، مطلق دانایی است وبس.یک مدعی همه چیز دان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
0
همانطوریکه شماها سر اشخاص مهم کلاه میگذارید و کشور را رو به تباهی میبرید .
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
0
شریعتمداری وامثال ایشان کشور را بیچاره کردند، خدا شما شفا بدهد.
امیر راستگفتار
|
United Kingdom
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
0
اگر همین برجام که خاری شده در چشم شما و استخوانی در گلویتان" بتواند تحریم تسلیحاتی برطرف کند این قطعنامه ای بوده که از هنرهای شماست و برجام برطرفش میکند" غیر از این راهی برای برطرف کردنش وجود نداشت ! با همین رفع تحریم امیدی برای فروش سلاح و کسب در امد برای مملکت وجود دارد که قرار است شما هیچوقت معترف اینجور چیزها نباشید" چون شما خیلی صادق" راستگو " زرنگ " انقلابی" ولا......... و حرف ندارین! به مادرت بگو برات اسفند دود کنه یه وقت چشم نخوری!
محمد
|
Canada
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
0
تصادفی صورت گرفته. یک طرف تصادف الدنگی مست بوده که مسیر بزرگراه را برعکس رانندگی میکرده. حالا آقایان میگویند ظریف مقصر است چراکه اگر ایشان از ابتدا ماشین نمیخرید و رانندگی نمیکرد هیچ گاه این اتفاق نمیافتاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
0
حاج حسین آقا همین که شما و امثال شما از طرف ما بدنیا حرف میزنین کلاه بسیار بزرگی بر سر ما رفته است کی از دست شما و امثال شما رها خواهیم شد ...
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
2
درود بر سردار قلم حسین شریعتمداری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
2
باشه انتخاب تو خوبی!
نظرات بینندگان