arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۹

صبحانه خبری / اول صبح این خبرها را از دست ندهید / کرونا رنگ عوض کرده؟ بیشترین مبتلایان و فوتی‌ها جوانان هستند / رکوردشکنی فوتی های کرونا در پایتخت / زمان آغاز فعالیت مدارس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

درخواست پمپئو از شورای امنیت درباره تحریم‌های ایران

وزیر امور خارجه آمریکا با لحنی تحکم‌آمیز از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند.

بیشترین مبتلایان و فوتی‌های کرونا جوانان هستند

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: متاسفانه در زمان موج دوم بیماری کرونا شاهد آن هستیم که بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌ها جوانان هستند.

کرج یک هفته تعطیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کرج در شرایط هشدار، فعالیت مراکز و صنوف پرخطر شهرستان کرج نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور

وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: زمان بازگشایی مدارس ۱۵ شهریورماه خواهد بود و کیفیت برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری متناسب با رعایت شرایط پروتکل‌های بهداشتی تعیین می‌گردد.

آخرین آمار کرونا در ایران

لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند.

رکوردشکنی آمار متوفیان کرونا در پایتخت

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا و افزایش آمار فوتی‌ها، گفت: حتی اعداد و ارقامی که شاهدیم در ۷۵ روز گذشته بی‌سابقه است و اگر رعایت نشود تهران به شرایط سخت بازخواهد گشت.

سردار نقدی: بسیاری از مردم دنیا خواستار نجات از سلطه غرب هستند

سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: امثال شهید انصاری‌ها در شرایطی مقابل نفاق و استکبار جهانی ایستادگی کردند که انقلاب اسلامی تنها بود؛ اما امروز تفکر انقلاب اسلامی در میان مردم دنیا ترویج یافته است و بسیاری از مردم دنیا که خواستار آزادی، نجات از سلطه غرب و نژادپرستی هستند از انقلاب اسلامی نیز حمایت می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی: وضع معیشتی طلاب نگران کننده است

آیت الله نوری همدانی، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و خصوصا طلاب را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ما در حدتوان کمک می کنیم، ولی باید مشکل اساسی حل شود، مردم عده ای از روحانیون را می بینند که مشغول کارحکومتی و اداری هستند و وضع تقریبا مناسبی دارند، اینگونه تلقی می شود، اوضاع اقتصادی همه طلبه ها آنگونه است در حالی که اکثر طلاب وضع اقتصادی مناسب ندارند.

احتمال بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به تهران

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: در وضعیت تهران هنوز تغییری مشاهده نشده است، اما با این روند رشد بیماری، پیش بینی می‌شود برخی از محدودیت‌ها مجددا باز گردد.

نظرات بینندگان