arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۹

چند نکته کلیدی در خرید شلوار جین مردانه

شلوار جین یکی از پرطرفدارترین پوشاک مردانه است که هر مردی در کمد خود حداقل چهار مدل از آن را دارد. شلوار جین مزایای زیادی دارد که آقایان زیادی را به خود جذب می‌کند، ماندگاری بالا، نداشتن چین و چروک، و ست شدن با استایل‌های متفاوت از مهمترین مزایای شلوار جین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آقایان زیادی هستند که هنگام خرید شلوار مردانه‌، در انتخاب شلواری که متناسب با اندام و استایل‌شان باشد سردرگم می‌شوند. در واقع برای این دسته از آقایان انتخاب از بین شلوا‌رهای مردانه موجود در بازار سخت بنظر می‌رسد زیرا که در بسیاری از موارد هماهنگ کردن مدل شلوار با پیراهن‌، کفش‌ و در کل استایل‌ را نمی‌دانند، همچنین به این نکته توجه کمتری دارند، که در چه موقعیتی چه شلواری می‌تواند کاربرد بیشتری داشته باشد.

همانطور که می‌دانید پوشیدن یک شلوار شیک و مناسب تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر و چشمگیر شدن دیگر لباس‌ها دارد. اما به همان اندازه یک شلوار نامتناسب می‌تواند، اندام شما را بد فرم نشان دهد واستایل‌تان را ناموزون خواهد کرد.

چند نکته کلیدی در خرید شلوار جین مردانه

شلوار جین یکی از پرطرفدارترین پوشاک مردانه است که هر مردی در کمد خود حداقل چهار مدل از آن را دارد. شلوار جین مزایای زیادی دارد که آقایان زیادی را به خود جذب می‌کند، ماندگاری بالا، نداشتن چین و چروک، و ست شدن با استایل‌های متفاوت از مهمترین مزایای شلوار جین است.

بی‌شک شلوار جین، جزء معدود شلوارهایی است که در طرح و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. از این رو شما می‌توانید مدل شلوار جین راسته، پاچه گشاد، اسلش، جذب یا کوتاه را تهیه کنید و با پیراهن مردانه یا تیشرت مورد علاقه‌تان به تن کنید.

اگر می‌خواهید استایل جذابی داشته باشید، فراموش نکنید که، شلوار جین مردانه به همراه کفش اسپرت مردانه سفید یک انتخاب جذاب است. چرا که ترکیب رنگ آبی و سفید کاملا مکمل و جذاب است، تاثیر بسزایی در استایل کژوال مردانه نیز می‌گذارد.

چند نکته کلیدی در خرید شلوار جین مردانه

چرا شلوار جین بخریم؟

خرید شلوار جین به واسطه دوام بالا، راحتی و زیبایی که دارد در بسیاری از موارد جز یکی از اقلام اصلی است که در سبد خرید پوشاک قرار خواهد گرفت، شلوار جین یکی از معدود پوشاکی است که می‌توان در هر فصلی آن را پوشید و با هر استایلی آن را ست کرد به همین دلیل از محبوبیت ویژه در بین افراد برخوردار است.
با توجه به ماندگاری زیادی که شلوار جین دارد صرف هزینه برای این مدل شلوار بسیار به صرفه می‌باشد زیرا که کارایی بسیار دارد و با توجه به رنگ و مدل‌های متنوعی که دارد می‌تواند با هر استایلی هماهنگ شود و در هر شرایطی شما را جذاب و جوان‌تر نشان دهد.

در سال‌های اخیر طرح‌ها و استایل‌های مختلفی در تولید انواع شلوار جین به کار گرفته شده‌است که از جمله آن می‌توان به شلوار جین راسته گشاد، شلوار جین راسته استاندارد، شلوار جین دم پا تنگ، شلوار جین دم پا گشاد، شلوار جین مام استایل، شلوار جین جذب، شلوار جین براق، شلوار جین سنگ شور، شلوار جین بگی و شلوار جین مدل سیگاری اشاره کرد.

خرید شلوار جین مردانه باید با توجه به سلیقه، فرم پاها و استایل مورد نظرتان انجام شود تنها در این صورت است که می‌توانید خرید رضایت‌بخشی در این زمینه داشته باشید، علاوه براین نکاتی را نیز در هنگام خرید شلوار جین باید در نظر گرفت که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

چند نکته کلیدی در خرید شلوار جین مردانه

نکاتی که در هنگام خرید شلوار جین باید به آن توجه کنید:
• به اندازه کمر و باریک‌ترین قسمت کمر خود دقت کنید. اندازه این دو را می‌توان به وسیله ی یک متر نواری محاسبه کرد. فراموش نکنید هنگام اندازه گیری باید کاملا راست بایستید و احساس راحتی داشته باشید.
• از میان انواع مختلف شلوار، مدلی که در آن راحت هستید، انتخاب کنید.
هنگامی که کاملا راست ایستاده‌اید، از قسمت فاق شلوار تا قسمت کناری شلوار را اندازه بگیرید. البته برای این کار باید از فرد دیگری کمک بخواهید.
• سعی کنید شلواری با فاق بلند را انتخاب کنید تا هنگام نشستن اذیت نشوید.
• رنگی را انتخاب نمایید که به راحتی با بقیه لباس‌هایتان ست شود.
• از خرید شلوارهای خیلی تنگ یا خیلی گشاد بپرهیزید، چون ظاهری ناپسند را برای شما به وجود می آورد. به این معنا که، همیشه به دنبال خرید شلواری متناسب با اندازه کمر و اندازه پاچه خودتان باشید.
• فراموش نکنید شلوارهای جین ممکن است کمی آب بروند و کوتاه شوند، بنابراین مدلی را بخرید که از لحاظ قدی کمی بلند باشد، تا اگر به اصطلاح، کمی آب رفت، به راحتی سایزتان شود.
• قبل از خرید شلوار جین، حتما آن را پرو کنید تا از راحت بودنش مطمئن شوید. چند بار بنشینید و بایستید، تا اطمینان حاصل کنید، فاق شلوار شما را اذیت نمی‌کند.
• هنگام پوشیدن شلوار جین، حتما آن را با کمربند امتحان کنید، تا مدل قرارگیری شلوار بر روی کمرتان را ببینید.
• اگر قصد خرید شلوار جین اینترنتی را دارید پس از انتخاب شلوار دلخواهتان، با دقت سایز کالا را چک کنید و اگر از بابت سایز مطمن نیستید دور کمر را اندازه بگیرید.

 

نظرات بینندگان