arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

زالی: تهران در وضعیت هشدار قرار دارد / تصمیم گیری جدید درباره کنترل کرونا

دکتر علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه اکنون تهران در حالت هشدار قرار دارد، گفت: در جلسه عصر امروز با حضور وزیر بهداشت بسته‌های مهم کنترل بیماری کرونا در شهر تهران ارائه و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه اکنون تهران در حالت هشدار قرار دارد، گفت: در جلسه عصر امروز با حضور وزیر بهداشت بسته‌های مهم کنترل بیماری کرونا در شهر تهران ارائه و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از شبکه خبر، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در جلسه عصر امروز با حضور وزیر بهداشت بسته‌های مهم کنترل بیماری کرونا در شهر تهران ارائه و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

زالی با اشاره به روند افزایشی ابتلا و فوتی‌ها بر اثر ویروس کرونا در کشور، افزود: در تهران هم وضعیت هم اکنون در حالت هشدار قرار دارد و آمار مبتلایان و فوتی‌ها در 10 روز گذشته افزایش تصاعدی داشته است.

رئیس ستاد مقابله مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: اخذ تصمیمات کاراتر و وحدت رویه در ابعاد نظارتی و مداخلات موثرتر و سختگیرانه تر برای مقابله با ویروس کرونا و مهار آن، بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

نظرات بینندگان