arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

درخواست سپاهان: لیگ را یک هفته به تعویق بیاندازید

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان گفت:« هفت هفته به پایان لیگ باقی مانده و شش، هفت تیم در کورس سهمیه و قهرمانی هستند؛ بنابراین انتظار داریم با توجه به اینکه بازی های استقلال و فولاد برگزار نشده و امکان لغو بازی‌های این تیم در هفته جاری نیز هست، سازمان لیگ بازی‌های این هفته را به تعویق بیاندازد تا وضعیت بازی های استقلال، فولاد و حریفانشان را مشخص کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تعویق بازی‌های این هفته تا روشن شدن تکلیف دیدار دو تیم استقلال و فولاد، باعث رعایت عدالت در بازی‌ها می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در جدول رده بندی مسابقات لیگ نوزدهم با فاصله گرفتن از رقبا شانس اصلی قهرمانی به شمار می‌رود ولی هنوز هفت بازی دیگر باقی مانده و تیم های دیگر امیدوار به لغزش این تیم هستند؛ هر چند که احتمال رخ دادن این موضوع کم باشد.

 

پایین تر از پرسپولیس اما شاهد فشردگی عجیبی هستیم؛ جایی که پنج تیم سپاهان، شهرخودرو، تراکتور، فولاد خوزستان، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان به ترتیب با 41، 41، 40، 39، 37 و 36 امتیاز رتبه های دوم تا هفتم جدول رده بندی را به خودشان اختصاص داده اند و برای خودشان شانس سهیمه آسیایی متصورند؛ اما از میان این پنج تیم تنها سه تیم موفق به این مهم می شود و در این میان استقلال و فولاد خوزستان به دلیل حاضر نشدن در دیدار برابر نساجی مازندران و پارس جنوبی جم یک بازی کمتر از سایر رقبا دارند.

 

این شرایط سبب نگرانی باشگاه سپاهان از عدم برگزاری دو رقیبش یعنی استقلال و فولاد شده که هفته گذشته به دلیل بازیکنان کرونایی مقابل حریفانشان حاضر به بازی نشدند.

 

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان ضمن ابراز نگرانی بابت این موضوع به ورزش سه گفت:« هفت هفته به پایان لیگ باقی مانده و شش، هفت تیم در کورس سهمیه و قهرمانی هستند؛ بنابراین انتظار داریم با توجه به اینکه بازی های استقلال و فولاد برگزار نشده و امکان لغو بازی‌های این تیم در هفته جاری نیز هست، سازمان لیگ بازی‌های این هفته را به تعویق بیاندازد تا وضعیت بازی های استقلال، فولاد و حریفانشان را مشخص کنند.»

 

فتاحی اینطور حرف هایش را خاتمه داد:« با این تصمیم فکر می‌کنیم عدالت در ادامه بازی ها برقرار می‌شود و خدایی ناکرده حق تیمی ضایع نشود.»

نظرات بینندگان