arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

عمده فوتی‌های کرونا در پایتخت مربوط به کدام مناطق است؟

دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران، عمده فوتی‌های کرونا در پایتخت را مربوط به مناطق ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵ اعلام کرد و گفت: زیرا بالاترین تراکم جمعیتی را در منطقه دو و چهار داریم .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران با ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در تهران، افزایش اختیارات ستاد کرونا استان تهران را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در جلسه اضطراری ستاد کرونا پایتخت که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، در تشریح وضعیت بروز و فوتی کووید-۱۹ در تهران گفت: از هشتم تیر ماه به تدریج آمار مراجعان به مراکز درمانی تغییر کرد؛ به طوری که ابتلا و بستری در بخش‌ها و همچنین بستری در آی سی یو همچنان در حال افزایش و ترخیص بیماران در حال تقلیل است.

وی عمده فوتی‌های کرونا در تهران را مربوط به مناطق ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵ اعلام کرد و گفت: زیرا بالاترین تراکم جمعیتی را در منطقه دو و چهار داریم .

زالی درباره مشکلات، نگرانی‌ها و درخواست‌های ستاد کرونا پایتخت از وزیر بهداشت و ستاد ملی، گفت: از فرمانده مبارزه با کرونا در عرصه ملی می‌خواهیم، هر آنچه که می‌توانید در افزایش اختیارات موسع ستادی استان تهران با توجه به پیچیدگی‌ها، ابرام بورزید؛ چراکه در تهران شرایط متفاوت داریم و تهران گرانیگاه کشور است. استاندار تهران و مسوولان ستاد تهران باید با فراغ بال، آزادی عمل، چابکی و چالاکی بیشتری بتوانند مصوبات را اجرایی کنند.

نظرات بینندگان