arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۰ تیر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده عالی دولت در استان البرز: در البرز به وضع اضطرار رسیده‌ایم/ بیمارستان صحرایی ظرف یک هفته راه اندازی شود
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۵۶

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کاهش ساعت کار ادارات البرز نیز از ستاد ملی درخواست شده و در انتظار تایید برای اعمال آن هستیم و در خصوص تعطیلی پنجشنبه‎ها نیز همچنان پیگیر هستیم. وی افزود: در شرایط فعلی بیمارستان‌های البرز مملو از مبتلایان به بیماری کرونا است و کادر بهداشت و درمان نیز از شدت گرفتن مراجعان و ارائه خدمات، خسته هستند.

رئیس کمیسیون امیت ملی: عامل حادثه انفجار نطنز تقریبا مشخص‌شده است
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۵

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری،رییس کمیسیون امنیت سیاسی مجلس، گفت: ابعاد مختلف این حادثه در حال بررسی و عامل اصلی این حادثه تقریبا روشن‌شده است ولی از موضع کمیسیون امنیت ملی سناریوهای مختلف در حال بررسی است که خدای‌نکرده در شناسایی علت اصلی اشتباه یا انحرافی صورت نگیرد. مجتمع هسته‌ای شهید احمدی روشن نطنز بامداد ۱۲ تیرماه جاری دچار حادثه شد.

علم‌الهدی: بی حجابی دهن کجی به پیامبر اسلام (ص) است/ وقتی در جامعه‌ای به خدا دهن‌کجی کنند، عذاب بیشتر نازل می‌شود
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۶

سید احمد علم الهدی،نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، گفت: بی‌حجابی دهن‌کجی به پیغمبر اسلام (ص) و خداست، وقتی در جامعه‌ای به خدا دهن‌کجی کنند، طبیعی است که خدا نیز به این جامعه رحم نمی‌کند و عذاب بیشتر نازل می‌شود.

ظریف یکشنبه در کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر می‌شود
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۲

حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: محمدجواد ظریف یکشنبه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می‌شود.وی ادامه داد: علت این دعوت از وزیر امور خارجه لزوم ارائه توضیحات ایشان در خصوص قطعنامه شورای حکام و قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین است.

امام جمعه قم: شورای نگهبان در طول عمر با برکت خود سد محکمی در برابر انحراف ها و نفوذها بوده /همیشه خاری در چشم مستکبران، منحرفان و بدخواهان است / کاهش وابستگی به نفت و افزایش درآمدهای دولت و خانوارها از برکات جهش تولید است
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۳

امام جمعه قم با اشاره به نقش تحقق جهش تولید در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی گفت: دست‌های ناپاک و بی تدبیری‌ها مانع تحقق جهش تولید هستند

بهاره رهنما هم کرونا گرفت
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۹

بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در اینستاگرام نوشت:‌ «روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم بیماری کرونا رو با لطف ‌و یاری خداوند، دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم، دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل می‌گذرانم.»

وزارت راه: اخطار دادن به کلینیک سینا اطهر فایده ای نداشته / آتش نشانی باید رأسا ورود می کرد
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۹

مدیر بخش آتش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: اخطار دادن های شهرداری به کلینیک سینا اطهر فایده ای نداشته و آتش نشانی باید رأسا برای اصلاح ایرادات ساختمان ورود می کرد.

کرونا ۱۴۲ نفر دیگر در ایران قربانی گرفت
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۹

سخنگوی وزارت بهداشت: تاکنون ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسیده است.

وزارت نیرو: دلیل قطعی برق شب گذشته در شهر قدس، «مانور» بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۰

میثم جعفرزاده مدیر کل دفتر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت نیرو درباره اخباری مبنی بر وقوع انفجار و قطعی برق در غرب استان تهران اظهار داشت: در مورد انفجار اینکه اتفاق افتاده یا خیر اطلاعی ندارم، اما قطعی برق ربطی به انفجار نداشته است.

وی افزود: ساعت یک و نیم شب گذشته یک قطعی گذرای برق رخ داد و به سرعت و در عرض چند دقیقه هم شبکه متصل شد.

او خاطرنشان کرد: قطعی گذرای برق شب گذشته در شهر قدس مربوط به مانور بهره‌برداری بوده که باتوجه به تعدد مانورها در شبکه برق، امکان این موضوع وجود دارد. در حال حاضر نیز شبکه در شرایط کاملا نرمال در حال بهره‌برداری است.

برادر قاضی منصوری: برادرم ۲ روز منتظر هماهنگی برای بازگشت به ایران بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۸

برادر قاضی منصوری گفت: برادرم دو روز منتظر هماهنگی جهت بازگشت به ایران بود اما متأسفانه با کارشکنی‌های صورت گرفته، هماهنگی جهت بازگشت به کشور صورت نگرفت و در اقدامی تأمل برانگیز با وجود اینکه او در اختیار سفارت بود، تحویل پلیس رومانی شد.

فرماندار قدس: هیچ انفجاری در شهر قدس و گرمدره کرج رخ نداده
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۶

لیلا واثقی فرماندار قدس گفت: هیچ انفجاری در شهرقدس و حتی گرمدره کرج اتفاق نیفتاده و قطعی برق مربوط به روبروی بیمارستان ۱۲ بهمن در ساعت ۲۲ شب گذشته به مدت ۵ دقیقه بوده است.

شب گذشته خبرها و تصاویری مبنی بر شنیدن صدای انفجار و قطعی برق در غرب استان تهران در فضای مجازی خبرساز شد. خبرگزاری فارس نوشت «تصویری که به عنوان انفجار غرب تهران در فضای مجازی در حال انتشار است مربوط به بمباران رژیم صهیونیستی در غزه است.»

پیشتر خبرگزاری صدا و سیما درباره صدای دو انفجار به نقل از شاهدان عینی نوشته بود که صدای انفجار مربوط به مناطق گرمدره کرج و شهر قدس در غرب تهران است.

سامانه‌های پدافند هوایی سوریه را تقویت خواهیم کرد
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۲

سرلشکر باقری درمورد توافق نظامی ایران و سوریه با تاکید بر اینکه سامانه‌های پدافند هوایی سوریه را در راستای تحکیم همکاری‌های نظامی میان دو کشور، تقویت خواهیم کرد، گفت: ترکیه کمی در اجرای تعهدات خود در قبال تفاهمات صورت گرفته در آستانه مبنی بر خارج کردن گروه‌های تروریستی از سوریه تأخیر داشته است.

برایان هوک: ایران حاضر به مذاکره نیست و فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهد
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۲

«برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که کشورش بارها خواستار مذاکره با مستقیم با ایران شده است، مدعی شد که ایران با رد این پیشنهاد، فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهد.

هوک گفت که به‌رغم پیشنهادهای مکرر آمریکا برای مذاکرات مستقیم، ایران حاضر به مذاکره نیست. این مقام آمریکایی گفت که درخواست گفت‌وگوی کنسولی حضوری با ایران داده است.

فاکس نیوز: امارات طرح ترامپ برای کاهش پرواز‌ها از آسمان ایران را به هم زد
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۱

شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» خبر داد که امارات توافقی با میانجیگری آمریکا میان عربستان و قطر را لحظاتی قبل از نهایی شدن برهم زد. این توافق میان کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به خطوط هوایی قطر اجازه می‌داد از حریم هوایی عربستان و امارات عبور کند و این یک هدف مهم در کمپین فشار حداکثری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا علیه ایران بود تا تهران را از سالانه ۱۳۳ میلیون دلار در ازای استفاده دوحه از آسمان ایران محروم کند.

توضیح دادگستری درباره اعدام فردی به علت «نوشیدن الکل»
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۸

روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی در خصوص خبر اعدام یک مجرم مشهدی در رسانه‌ها در اطلاعیه ای بیان کرد: فردی که اعدام شده، دارای ۲۰ سابقه محکومیت کیفری قطعی طی سال‌های ۷۵ تا ٩٧ بوده است.

در اطلاعیه مذکور محکومیت های این فرد در سال های مذکور که عمدتا به زندان ختم شده، بیان شده که عمده آنها نوشیدن و نگهداری مشروبات الکلی، جرایم مربوط به مواد مخدر، ضرب و جرح عمدی و رانندگی در حالت مستی بوده

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۳

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان