arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۹

«زلاتان» شمشیر را از رو بست/ وضع این باشد، از میلان می‌روم

«زلاتان ابراهیموویچ» به باشگاه آ.ث میلان هشدار داد که در صورتی که اوضاع در این باشگاه تغییر نکند، از این تیم خواهد رفت.ابراهیموویچ در ژانویه و پس از اتمام قراردادش با اای گلکسی آمریکا به عنوان بازیکن آزاد به میلان بازگشت؛ جایی که به همراه روسونری در سال ۲۰۱۱ موفق به فتح اسکودتو شده بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«زلاتان ابراهیموویچ» به باشگاه آ.ث میلان هشدار داد که در صورتی که اوضاع در این باشگاه تغییر نکند، از این تیم خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، ابراهیموویچ در ژانویه و پس از اتمام قراردادش با اای گلکسی آمریکا به عنوان بازیکن آزاد به میلان بازگشت؛ جایی که به همراه روسونری در سال ۲۰۱۱ موفق به فتح اسکودتو شده بود اما آینده وی فراتر از فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

مرد ۳۸ ساله سوئدی پس از بازگشت به میلان هشت گل به ثمر رسانده است و با بخشیدن جانی تازه به روسونری به این تیم کمک کرده است تا خود را به کورس رقابت برای حضور در لیگ اروپا برساند.

میلانی‌ها هم اکنون در رده هفتم جدول بوده و با آ.اس رم و ناپولی تنها ۲ امتیاز اختلاف دارند.

با وجود رستاخیر میلان، «استفانو پیولی» سرمربی این تیم قرار است با «رالف رَنگ‌نیک» سرمربی آلمانی جایگزین شود؛ کسی که گزارش‌ها حاکی از آن است که این پست را با سمت مدیر ورزشی که هم اکنون در اختیار «پائولو مالدینی» است، تلفیق خواهد کرد.

با این حال، در میان ابهامات و گزارش‌ها مبنی بر برنامه‌های «ایوان گازیدیس» رییس میلان برای آوردن رنگ‌نیک، ستاره اسبق منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا برای تیم ایتالیایی هشدار صادر کرد.

وی در گفت‌وگو با نشریه گزتو دلو اسپورت اظهار داشت: ایبرا یا برای بردن بازی می‌کند یا در خانه می‌ماند. آنها گفتند بازنشسته شدن در آمریکا خیلی آسان است بنابراین به میلان برگشتم. من در حال حاضر صرفا برای عشق و علاقه‌ام اینجا هستم چون اساسا بدون دستمزد برای میلان بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: اندکی بعد این شرایط کوویدی پیش آمد و همه چیز را متوقف کرد و به این فکر افتادم که شاید نیرویی در تلاش است که به من بگوید باید بازنشسته شوم. خوشبختانه به زمین بازی برگشتیم. ماهیچه ساق پایم کمی درگیر مصدومیت شد و پس از دو روز آماده بازگشت به تیم بودم. ایبرا اینگونه است اما گفتند باید آرام آرام برگردم.

وی افزود: ایبرا برای فوتبال بازی کردن به دنیا آمده و هنوز بهترین است. بعد از دو ماه خواهیم دید. علاوه بر این، خواهیم دید که چه اتفاقی در باشگاه می‌افتد؛ اگر شرایط این باشد، صادقانه می‌گویم دیدن من برای فصل آینده در میلان غیرمحتمل است. ایبرا برای لیگ اروپا ساخته نشده و میلان هم به لیگ اروپا تعلق ندارد.

ابراهیموویچ در پاسخ به پرسشی در خصوص درگیری با گازیدیس در آستانه نیمه نهایی کوپا ایتالیا، اظهار داشت: من نماینده خودم و تیم هستم. باید در مورد اینده توضیحاتی به من داده می‌شد هم آینده من و هم آینده میلان. گفتم که این میلان بزرگی نیست که آن را تجربه کردم و این حقیقت دارد اما حتی در این شرایط باید تلاش کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی سوئد در پایان گفت: ایبرا اینجا است، ایبرا به همه امور رسیدگی می‌کند. یا باید اینجا باشم یا شما هواداران را از دست خواهید داد. نمی‌دانم بعد از میلان باشگاهی وجود دارد یا نه و هرگز دوست نداشتم درها را به روی خودم ببندم. تنها جایی می‌روم که کمی کنترل داشته باشم نه جایی که حرفم هیچ ارزشی نداشته باشد. هنوز به کاری که می‌کنم عشق زیادی دارم.

پیولی به تازگی یعنی در اکتبر جانشین «مارکو جامپائلو» شده و اگرچه با حضور وی نتایج تغییر کرده است اما سرمربی اسبق لایپزیش ظاهرا با به دست گرفتن سکان هدایت میلان در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ موافقت کرده و زلاتان در این خصوص نیز جواب قابل توجهی داد: رنگ‌نیک دیگر چه کسی است؟ حتی اسمش را هم نشنیده‌ام.

نظرات بینندگان