arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۹

پدرام شریفی: بازیگر با قرتی‌بازی و اینستاگرام ماندگار نمی‌شود

پدرام شریفی بازیگر نقش پیمان در سریال «هم‌گناه» درباره نقشش در این سریال صحبت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  پدرام شریفی بازیگر نقش پیمان در سریال «هم‌گناه» درباره نقشش در این سریال صحبت کرده است.

بخش‌هایی از این گفتگو را مرور می‌کنیم.

چند قسمت از فیلمنامه‌ای که به‌دست شما رسید، آماده و فرق این نقش با نقش‌های دیگر شما چه بود؟

پیمان، کاراکتر مرموزی است و بازی کردن آن حسابگری می‌خواهد که چه عکس‌العملی را در چه جایی نشان دهید و چه اندازه‌ای بازی کنید، این عوامل در ایجاد نقش موثر است. برای من این بخش خیلی جذاب بود و است که این کاراکتر را نمی‌توان همین‌طوری جلو بروید و هر حسی آمد بازی کنید. باید سانتی‌متر به ‌سانتی‌متر نقش را بفهمید که اینجا این کار را کردم، در قسمت فلان آن کار را می‌کنم که این بازخورد اتفاق بیفتد یا این قضاوت درباره این شخصیت انجام شود. به این شکل که بعدا از این قصه استفاده کند چون این پیچیدگی در قصه هم وجود دارد. برای من این وجه پیمان جذاب بود.

از ابتدای کار آخر قصه را می‌دانستید که قبول کردید؟

بله.

جزء بازیگرانی هستید که هم حاشیه کمی دارد و هم توانایی زیادی دارد. تجربه نشان داده بازیگران اینچنینی متاسفانه بعد از مدتی به آنها توجه نمی‌شود. کجا می‌خواهید بایستید که هم رسانه را داشته باشید و هم توانایی‌های شما آسیب نبیند؟

من با این نظر مخالف هستم چون همیشه در زمان بازیگرانی ماندند و هستند و کار خود را کرده و پیشرفت کردند، من هم سعی می‌کنم این کار را انجام دهم. کار بهتری انجام دهم و نمایش‌خانگی باعث شده بیشتر مردم ببینند و من امیدوارم و مطمئن هستم از مسیری که طی می‌کنم.

قرار است به کجا بروید؟ چه اتفاقی قرار است در این مسیر برای شما بیفتد؟

بازیگر بهتری شوم. در هر کاری بازیگر بهتری شوم.

تعریف بازیگر بهتر چیست؟

وقتی کاری را انجام می‌دهید اولین نفر خودتان می‌فهمید چه‌کاری کردید. یک‌سری آدم دارید که نظر آنها را قبول دارید، یک‌سری منتقد هستند. با اینها تکلیف شما مشخص می‌شود. موقعی آدم‌ها سراغ حاشیه یا ماجرایی می‌روند که از خود مطمئن نیستند و احساس می‌کنند باید روی موجی سوار شوم و کاری کنم که در این فضا بمانم. درحالی‌که به نسل گذشته همچون آقای شکیبایی، آقای پرستویی و آقای حسینی نگاه می‌کنم، آدم‌هایی که کار خود را کردند و بودند و هستند و خواهند بود. هیچ‌یک از اینها با قرتی‌بازی اتفاقی برای آنها نیفتاده است. اینها کسانی بودند که نه اینستاگرامی بوده و نه پروپاگاندای اینچنینی برایشان بوده است. به‌نظرم کار خوب برای فرد کار می‌آورد و ربطی به هیچ چیزی ندارد.

این دومین تجربه شما با آقای پرستویی بود؟

بله، بعد از بادیگارد دومین تجربه بود و سومین تجربه را با فیلم محسن قرایی دارم.

با آقای پرستویی کار کردن چطور است؟

درجه یک است.

از بازی در سریال سرباز پشیمان نیستید؟

خیلی فرصت نکردم کار را ببینم چون درگیر پیش‌تولید کار محسن بودیم، ولی باید ببینم و بفهمم چطور بوده است.

روزنامه فرهیختگان

نظرات بینندگان